انسپکٹر کی موت سے زیادہ گائے کواہمیت :نصیرالدین شاہ

1 46

نئی دہلی ،۰۲دسمبر(پی ایس آئی)یو ٹیوب پر بالیوڈ ایکٹر نصیر الدین شاہ کی ایک ویڈیو سامنے آیا ہے جس سے ملک میں عدم رواداری پر نئی سرے سے بحث چھڑ سکتی ہے.

اس ویڈیو میں وہ کہہ رہے ہیں کہ کئی علاقوں میں ہم دیکھ رہے ہیں کہ ایک پولیس انسپکٹر کی موت سے زیادہ ایک گائے کی موت کو اہمیت دی جا رہی ہے اور ایسے ماحول میں مجھے اپنی اولادوں کے بارے میں سوچ کر فکر ہوتی ہے. وہ کہتے ہیں کہ ملک کے ماحول میں کافی زہر پھیل چکا ہے اور اس جن کو بوتل میں ڈالنا مشکل دکھائی دے رہا ہے. واضح رہے کہ گزشتہ دنوں اتر پردیش کے بلند شہر میں گائے قتل کی وجہ سے تشدد بھڑک گئی تھی اور اسی دوران ہجوم میں سے کسی نے انسپکٹر سبودھ سنگھ کو گولی مار دی، جس سے ان کی موت ہو گئی تھی.

اگرچہ، حکمراں پارٹی بی جے پی کا الزام ہے کہ ریاست میں امن کے ماحول کو خراب کرنے کے لئے اپوزیشن نے بلند شہر میں تشدد کی سازش رچی گئی تھی. ‘کارواں-اے-محبت’ یو ٹیوب کے صفحے پر جاری ویڈیو میں نصیر الدین کہہ رہے ہیں، ‘لوگوں کو قانون ہاتھ میں لینے کی کھلی چھوٹ دی گئی ہے. کئی علاقوں میں ہم دیکھ رہے ہیں کہ ایک پولیس انسپکٹر کی موت سے زیادہ ایک گائے کی موت کو اہمیت دی جا رہی ہے. مجھے اپنی اولادوں کے بارے میں سوچ کر فکر ہوتی ہے کیونکہ میں نے اپنے بچوں کو مذہب کی تعلیم بالکل نہیں دی ہے. ہم نے انہیں اچھے اور برے کے بارے میں سکھایا ہے اور میرا خیال ہے کہ اچھے اور برے کا مذہب سے کوئی لینا دینا نہیں ہے. ‘ 17 دسمبر کو پوسٹ کئے گئے اس ویڈیو میں نصیر الدین آگے کہتے ہیں، ‘کل میرے بچوں کو ہجوم نے گھیر لیا اور ان سے پوچھا کہ تم ہندو ہو یا مسلمان تو ان کے پاس کوئی جواب نہیں ہوگا.

مجھے اس بات کی فکر ہوتی ہے کہ حالات جلد سدھرتے تو مجھے نظر نہیں آ رہے ہیں. ‘ 2 منٹ 10 سیکنڈ کے اس ویڈیو میں نصیر الدین نے کہا کہ ان باتوں سے مجھے ڈر نہیں لگتا بلکہ غصہ آتا ہے اور صحیح سوچ رکھنے والے ہر انسان کو غصہ آنا چاہئے نہ کہ ڈرنا چاہئے. انہوں نے کہا کہ یہ ہمارا گھر ہے اور ہمیں کون نکال سکتا ہے یہاں سے. حال ہی میں نصیر الدین شاہ نے بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان وراٹ کوہلی کے بارے میں اپنے فیس بک پیج پر ایک متنازعہ تبصرہ کیا تھا، جس کے بعد وراٹ کے مداحوں نے انہیں کافی ٹرول کیا تھا. نصیر نے لکھا تھا، ‘وراٹ دنیا کے سب سے بہترین بلے باز ہونے کے ساتھ ہی بدترین رویے والے کھلاڑی بھی ہیں. انکی کرکےٹنگ صلاحیت انکے تکبر اور برے رویے کے آگے پھیکی پڑ جاتی ہے. ویسے، میرا ارادہ ملک چھوڑنے کا نہیں ہے. ‘