ہیمنت پاٹل نے شیوسینا کو اشوک چوہان کے پاس بیچ دیا : سبھاش وانکھیڑے کا الزام

609

ناندیڑ:9اگست (ورق تازہ نیوز) ہیمنت غدار ہے، اس پر غداری کا مقدمہ درج ہونا چاہیے، بلیا اور سنتوش بانگر کو بگاڑنے میں ہیمنت کا ہاتھ ہے ۔اس نے ہی اپنے لوگوں کو بھیج کر ناندیڑمیں شیوسینا کو اشوک چوہان کو فروخت کردیا ہے۔ اس طرح کاسنگین الزام شیوسینا کے قائد سبھاش وانکھیڑے نے آج پریس کانفرنس میں عائد کیا ہے ۔ شیوسینا کے مراٹھواڑہ کے ڈویژنل سکریٹری اشوک پٹوردھن، سابق ایم ایل اے ناگیش پاٹل آشتی کر کارپوریشن اسٹینڈنگ کمیٹی کے سابق چیئرمین راجو ویدیااورنگ آباد ‘پربھنی کے سابق ضلع سربراہ راجو کاپسے، لاتور کے سابق ضلع سربراہ پپو کلکرنی، پرکاش ماراوار، بھوجنگ پاٹل، دھونڈو پاٹل‘ رام گڈیا ہرکرے، نکیتا چوان، نکیتا سبھاش وانکھیڈے شاہپوروار، وتسلا پواد پاٹل، روہی داس چوہان، پپو جادھو، وغیرہ موجودتھے۔ شیوسینا کی میٹنگ کے بعد نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے ناندیڑ ضلع میں کچھ جگہوں پر مسلسل بارش اور بادل پھٹنے سے کسانوں کی فصلوں کو مکمل نقصان پہنچا ہے۔

دراصل چیف منسٹر ایکناتھ شندے ناندیڑ آئے تھے۔ کسانوں کو توقع تھی کہ وہ گیلا خشک سالی کا اعلان کر دے گا۔ سبھاش وانکھیڑے نے ان الفاظ میں اپنی رائے کا اظہار کیا کہ میں ان تمام پیش رفت میں وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے کے خلاف احتجاج کرتا ہوں۔ سبھاش وانکھیڑے نے کہا کہ اس تناظر میں شیو سینا 15 اگست کو ایک میٹنگ کرے گی، جس کے بعد وہ ضلع کے ہر تعلقہ تحصیل دفتر پر احتجاج کرے گی

۔سبھاش وانکھیڑے نے سوال اٹھایا کہ ہیمنت کی ای ڈی کی طرف سے تحقیقات کیوں نہیں کرائی گئی۔ہیمنت نامی گلی کا ٹپوری کالے دھن کی لانڈرنگ کا کاروبار کرتا تھا۔ میں نے کچھ ذاتی وجوہات کی بنا پر پارٹی چھوڑی تھی۔ لیکن میں پارٹی سے غداری نہیں کی، جیسے ہی ادھو ٹھاکرے نے آواز دی، میں جا کر پارٹی میں شامل ہو گیاانکی پیٹھ میں خنجر نہیں گھونپا۔