مہاراشٹرا کابینہ توسیع : وزراء کی حتمی فہرست دیکھئے : سنجے شرساٹھ کا پتہ کٹ ، عبدالستار بنے پھر سے وزیر

2,251

ممبئی : 9 اگست (ورق تازہ نیوز) آخر کار شندے-فڑنویس حکومت کی کابینہ کی توسیع ختم ہوگئی شندے-فڑنویس حکومت کے وزراء آج حلف لے رہے ہیں۔ مہاراشٹر کو 18 نئے وزیر ملیں گے۔ اس کے لیے راج بھون کے دربار ہال میں حلف برداری کی تقریب کی تیاریاں ختم ہوگئی ہے بی جے پی کے 9 لوگوں کی فہرست تیار کی گئی ہے۔
https://fb.watch/eNVb5I1szL/
دوسری طرف، شندے گروپ (سی ایم ایکناتھ شندے) کی فہرست کو سہیادری گیسٹ ہاؤس میں میٹنگ میں حتمی شکل دی گئی۔ ٹھاکرے حکومت میں کئی وزراء کو شنڈے حکومت میں ایک اور موقع ملے گا۔ شندے گروپ سے عبدالستار، سنجے راٹھور، کیسرکر، تانا جی ساونت اور بھرت گوگولے کو موقع دیا گیا ہے۔ شندے-فڑنویس حکومت میں 18 وزراء کی حتمی فہرست اے بی پی مازا کو سونپی گئی ہے۔شنڈے گروپ کے وزراءبی جے پی سے وزیرگریش مہاجنچندرکانت پاٹلسدھیر منگنٹیوارسریش کھڈے۔رادھا کرشن ویکھے پاٹلاتل سیورویندر چوانوجے کمار گاویتمنگل پربھات لودھا

سنجے شرسات کا پتہ کٹ گیا، میٹنگ میں وزیر اعلیٰ سے جھگڑا

اطلاعات ہیں کہ شنڈے گروپ کے ایم ایل اے سنجے شرسات ناراض ہیں۔ شرسات کا نام شندے-فڑنویس حکومت کی کابینہ کی توسیع کی فہرست میں نہیں ہے ان کا پتہ کاٹ دیا گیا ہے۔ ذرائع نے اطلاع دی ہے کہ وزیر اعلی ایکناتھ شندے کے ساتھ ملاقات میں زبردست توتو میں میں ہوئی۔ بہت سے ایم ایل ایز جنہوں نے بغاوت میں مدد کی تھی، کابینہ کی توسیع کے پہلے مرحلے میں وزارتوں کے خواہاں ہیں۔ سنجے شرساٹھ اس میں سرفہرست ہیں۔ تاہم کابینہ کی توسیع کے پہلے مرحلے میں سنجے شرسات کا پتہ کاٹ دیا گیا ہے۔