ممبئی۔ بالی ووڈ اداکار اکشے کمار کی آنے والی فلم پرتھوی راج 2022 کی عید پر ریلیز ہوگی۔ پرتھوی راج کو لے کر ناظرین میں زبردست جوش و خروش پایا جاتا ہے۔ مانوشی چھلر اس فلم سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کریں گی۔ فلم پرتھویراج کو یش راج بینر نے پروڈیوس کیا ہے جس نے بتایا تھا کہ یہ فلم جنوری 2022 میں ریلیز ہوگی۔ اگر تازہ ترین اطلاعات پر یقین کیا جائے تو یش راج بینر اومیکرون کی جانب سے بڑھتے ہوئے خطرے کو دیکھ کرفلم پرتھو ی راج ریلیز کی تاریخ تبدیل کرنے کے موڈ میں ہے۔

آدتیہ چوپڑا نہیں چاہتے کہ پرتھوی راج جیسی میگا بجٹ فلم کورونا وبائی مرض کی زد میں آئے اور اس کی کمائی متاثر ہو۔ یہ تازہ ترین میڈیا رپورٹس میں دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ اگر یش راج بینر نے پرتھوی راج کی ریلیز کی تاریخ تبدیل کی تو اکشے کمار اور

مانوشی چھلر کی یہ فلم 2022 کی عید پر ریلیز ہو گی۔ عید 2022 پر یش راج بینر اپنا پٹھان لانے کا سوچ رہا ہے جس میں شاہ رخ خان مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ فلم پٹھان کی شوٹنگ ابھی جاری ہے اور کورونا سے بگڑتی صورتحال کو دیکھ کر خیال کیا جا رہا ہے کہ شاہ رخ خان کی یہ فلم وقت پر مکمل نہیں ہو پائے گی جس کی وجہ سے آدتیہ چوپڑا اکشے کی پرتھوی راج 2022 کی عید پر ریلیز کریں گے۔

فلم پرتھوی راج میں اکشے کمار جنگجو پرتھوی راج چوہان کا کردار ادا کرتے نظر آئیں گے۔ اس فلم میں اداکارہ مانوشی چھلر بھی نظر آئیں گی، جن کی یہ پہلی فلم ہے۔ مانوشی چلر پرتھوی راج کے ساتھ بالی

ووڈ میں ڈیبیو کرنے جا رہی ہیں۔ فلم پرتھوی راج کی ریلیز کی تاریخ کو کورونا کی وجہ سے کئی بار تبدیل کیا گیا ہے اور ایک بار پھر یہ کورونا کی زد میں نظر آرہی ہے۔ اگر پرتھوی راج 2022 کی عید پر ریلیز ہوتی ہے تو شائقین کو شاہ رخ خان کی پٹھان کو دیکھنے کے لیے مزید انتظار کرنا پڑے گا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔ 


اپنی رائے یہاں لکھیں