اقلیتی طلبہ کے لیے آج سے 84آئی ٹی آئی میں 8348نشستوں پر داخلے کا عمل شروع: نواب ملک

1

ممبئی: اقلیتی طبقے کے طلبہ کی مہارت کو فروغ دینے کے لیے رواں سال ریاست کے 44آئی ٹی آئی میں دوسرے اور تیسرے مرحلے میں کلاسیں شروع کی جائیں گی ۔ اسی کے ساتھ 40پرائیویٹ آئی ٹی آئی میں آزادانہ کلاسیں بھی شروع کی جائیں گی ۔ اس 84آئی ٹی آئی میں کل 8348 نشستوں پر اقلیتی طبقہ کے طلبہ کو داخلہ دیاجائے گا ۔

آج یعنی کہ یکم اگست سے ڈائریکٹوریٹ آف ووکیشنل ایجوکیشن اینڈٹریننگ کی ویب سائیٹhttps://admission.dvet.gov.in/ پر شروع ہونے والے عمومی داخلے کے عمل کے ساتھ ہی اقلیتی طبقہ کے لیے بھی داخلے کاعمل شروع کیا جائے گا ۔ یہ اطلاع آج یہاں ریاست کے اسکل ڈیولپمنٹ کے کابینی وزیر نواب ملک نے دی ہے ۔

ریاست کے مسلم، عیسائی، بودھ، سکھ، پارسی، جین اور یہودی طبقے کے طلبہ کے لیے یہ اسکیم شروع کی جارہی ہے ۔ نواب ملک نے مذکورہ طبقات کے خواہشمند طلبہ سے اپیل کی ہے کہ وہ مقرر کردہ شرائط وضوابط کے تحت بروقت داخلہ کے لیے درخواست دیں ۔ اقلیتی طبقہ کے طلبہ عمومی طور پر آئی ٹی آئی میں داخلہ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں ۔ اقلیتی طلبہ کے لیے سرکاری آئی ٹی آئی میں موجود دوسرے وتیسرے مرحلے میں جاری کلاسیس میں عمومی طور پراوردیگر طبقات سے تعلق رکھنے والے طلبہ کو بھی 30فیصد نشستوں پر داخلہ دیا جائے گا تاکہ تمام طبقات کے طلبہ ایک ساتھ تعلیم حاصل کرسکیں ۔

اقلیتی برادریوں کے طلباء کے لئے ، اس سال بالترتیب 44 سرکاری اور 40 نجی آئی ٹی آئی سے 197 اور 189 یونٹ داخلے کے لئے دستیاب ہیں۔ اس مہارت کی تربیت سے کل 8 ہزار 348 طلباء مستفید ہوسکتے ہیں۔ وزیر نواب ملک نے یہ بھی کہا کہ سرکاری آئی ٹی آئی میں 4،304 نشستیں اور نجی آئی ٹی آئی میں 4،044 نشستیں پُر کی جائیں گی۔

اس سال ، آئی ٹی آئی داخلہ کے عمل کو کورونا پس منظر پر آن لائن سنٹرل کیا جائے گا اور کل ، یکم اگست 2020 سے ، داخلہ فارم https://admission.dvet.gov.in پر آن لائن دستیاب ہوں گے۔ اقلیتی کلاسوں میں داخلے کا عمل یکساں ہوگا۔ تاہم ، فی الحال صرف داخلے کا عمل جاری ہے اور لاک ڈاؤن سے متعلق حکومتی قواعد کے مطابق جب آئی ٹی آئی کلاس شروع ہوگی اس بارے میں معلومات بعد میں دی جائیں گی۔

داخلے کے لئے کم سے کم تعلیمی قابلیت دسویں پاس اور ناکام ہے۔ کم سے کم تعلیمی قابلیت یا اعلی تعلیمی قابلیت کے حامل 14 سال سے زائد عمر کے امیدوار آئی ٹی آئی کورس میں داخلہ لے سکتے ہیں۔ داخلے کے لئے کوئی عمر کی بالائی حد نہیں ہے تاکہ خواہش مند امیدوار عمر کے کسی بھی مرحلے میں داخلہ لے سکیں۔ رواں سال ، کورنل کے تناظر میں مرکزی آن لائن داخلے کے نظام کو موثر طریقے سے استعمال کیا جائے گا ، جو داخلے اور درخواست کے اندراج فیس کی آن لائن ادائیگی ، آئی ٹی آئی سنٹرز کا انتخاب ، داخلے میں اصلاح ، اصلاحات ، سرٹیفکیٹ کی تصدیق ، اعتراضات کے اندراج وغیرہ کو قابل بنائے گا۔ وزیر نواب ملک نے واضح کیا کہ داخلے کے عمل کے لئے تمام سہولیات آن لائن دستیاب کردی گئی ہیں تاکہ داخلے کے لئے رش نہ ہو اور طلباء کو سفر نہیں کرنا پڑے۔