کورونا مریضوں کی تعداد میں اضافہ‘ ناندیڑکارپوریشن نے بھکتی لان کووڈ کیئر سنٹر کا آغاز کیا

ناندیڑ:20۔جنوری۔ (ورق تازہ نیوز)ناندیڑ-واگھالا میونسپل کارپوریشن کی حدود میں کورونا کے مریضوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ کے پیش نظر، کارپوریشن کی جانب سے بھکتی لان میں کووڈ کیئر سنٹر شروع کیا گیا ہے تاکہ مریضوں کو صحت کی معیاری سہولیات فراہم کی جاسکیں۔ کووڈ کیئر سنٹر کا افتتاح میئر جئے شری نلیش پاوڑے نے آج کیا۔

ناندیڑ شہر اور ضلع میں پچھلے کچھ دنوں سے کورونا کے مریضوں میں اضافہ ہو رہا ہے۔ کارپوریشن کے دائرہ اختیار میں مریضوں کی تعداد میں تیزی سے اضافہ کی وجہ سے کارپوریشن نے صحت کی دیکھ بھال میں کسی بھی قسم کی پریشانی کو روکنے کے لیے اہم اقدامات کیے ہیں۔ کووڈ کیئر سنٹر کو سرپرست وزیر اشورا ک راو چوہان کی قیادت میں اور سابق وزیر ڈی پی ساونت، ایم ایل سی امرناتھ راجورکر، ایم ایل اے موہن انا ہمبرڈے کی رہنمائی میں شروع کیا گیا ہے۔

کووڈ کیئر سنٹر میں کورونا کے مریضوں کے لیے تمام ضروری سہولیات موجود ہیں۔ اس لیے ناندیڑ کے شہریوں کے خوفزدہ ہونے کی کوئی وجہ نہیں ہے لیکن سب کو ہوشیار رہنا چاہیے۔ ضروری کام کے لیے گھر سے باہر نکلنا، ناک اور منہ کو ڈھانپنا، ہاتھ اور منہ کو وقتاً فوقتاً صاف رکھنا اور سینیٹائزر کا صحیح وقت پر استعمال کرنا ضروری ہے۔ دوسروں کے ساتھ بات چیت کرتے ہوئے، ایک محفوظ فاصلہ رکھنا چاہیے اور کورونا ویکسینیشن مہم میں حصہ لینا چاہیے۔ اس طرح کی اپیل میئر نے کی ہے۔