لاتور (محمد مسلم کبیر)کوویڈ 19 کے پس منظر میں مریضوں کی بڑھتی ہوئی تعداد کے پیش نظر ، لاٹور ضلع کے سرکاری اسپتالوں میں تسلیم شدہ 27 نجی اسپتالوں میں 22 نوڈل افسران کے ذریعہ ان نجی کوویڈ اسپتال کا معائنہ کیا جائے گا۔

مریضوں کو طبی سہولیات کی بروقت فراہمی کو یقینی بنانے کے لئے ضلع کے تمام نجی کوویڈ اسپتالوں سے کل 22 نوڈل آفیسرز کو مقرر کیا گیا ہے۔ ان افسران کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اسپتال میں دستیاب نان آکسیجن بستر ،آکسیجن کے ساتھ بستر ،وینٹیلیٹر والے بستر، نیز ریمیڈیسویر انجیکشن کی دستیابی، استعمال اور یومیہ توازن کے بارے میں معائنہ کر کے اور رپورٹ کریں۔

انہوں نے آج منعقدہ میٹنگ میں متعلقہ عہدیداروں کو ہدایات دی ہیں۔

ان واقعات کی تحقیقات کرنے کی ہدایت بھی کہ کسی بھی حالت میں علاج معالجے کے انجیکشن کی مصنوعی قلت نہیں ہوگی اور انہیں ایم آر پی سے زیادہ قیمت پر فروخت نہیں کیا جائے گا

ڈسٹرکٹ سپلائی آفیسر سداشیو پڑدونے کو یہ ذمہ داری سونپی گئی ہے کہ وہ ضلعی سطح پر ان افسران کے ذریعہ فراہم کی جانے والی سہولیات میں ہم آہنگی پیدا کریں۔ ڈپٹی کلکٹر (جنرل ایڈمنسٹریشن) گنیش مہاڈک کو ریمیڈیسویر انجیکشن کی فراہمی اور اس کے ساتھ ساتھ آکسیجن سلنڈر کی فراہمی کو کنٹرول کرنے کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔ ڈسٹرکٹ کلکٹر پرتھویراج بی پی نے تمام ایجنسیوں کے ساتھ ساتھ نوڈل افسران کو ہم آہنگی سے کام کرنے اور موجودہ صورتحال پر قابو پانے کی ہدایت کی۔