Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

18 ستمبر تک ناندیڑ سمیت مراٹھواڑہ کے بیشتر علاقوں میں موسلا دھار بارش کی پیش گوئی

اورنگ آباد 15 ستمبر (یو این آئی)محکمہ موسمیات نے بدھ کے روز مغربی مہاراشٹر ، مراٹھواڑہ اور شمالی مہاراشٹر کے لئے اورنج الرٹ جاری کیا ہے۔ محکمہ موسمیات نے اس دن ڈویژن کے اضلاع میں موسلا دھار بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ محکمہ موسمیات نے 18 ستمبر تک مراٹھواڑہ سمیت ریاست کے بیشتر علاقوں میں موسلا دھار بارش کی پیش گوئی کی ہے۔
اگرچہ ممبئی میں بارش رک رک کر ہو رہی ہے ،تاہم ریاست کے دوسرے علاقوں میں بارش جاری ،خاص طور پر ودربھ اور مراٹھواڑہ میں بارش کی شدت مستقل قائیم ہے ، نیز کوکن میں بھی وقفہ وقفہ سے بارش گر رہی ہے۔ ممبئی پر غور کریں تو ، پیر کی شام ہونے والی بارش نے منگل کے روز وقفہ کر لیا۔ منگل کو ممبئی میں صرف 6 ملی میٹر بارش ہوئی۔ ممبئی میں اب تک 102.38 فیصد بارش ہوئی ہے۔ ممبئی ابھی بارش جاری ہے ، بارش وقفہ وقفہ سے ہو رہی ہے تاہم اس کے باوجود بھی کچھ معمولی واقعات ہو رہے ہیں۔


لیکن زوال بدستور جاری ہے۔ دکیس وسطی دہیسر میں دہیسر پولیس اسٹیشن کے پیچھے ایک عمارت کی تیسری منزل پر چھت کے پلاسٹر سے گرنے کے بعد راکیش ورتک کو نجی اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ اس کی حالت مستحکم ہے۔ باقی 2 جگہوں پر ، تعمیراتی حصہ منہدم ہوگیا ہے۔ 1 جگہ درخت گرنے اور جگہ 2 شارٹ سرکٹس کے واقعات ہوئے ہیں۔ محکمہ موسمیات نے ہلکی سے کسی قدر تیز بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ بدھ اور جمعرات کو ممبئی شہر اور مضافاتی علاقوں میں آسمان ابر آلود رہے گا۔


مراٹھواڑا کے اضلاع میں کئی مقامات پر بارش جاری ہے۔ اورنگ آباد ضلع کے پیٹھن میں واقع جائیکواڑی ڈیم میں آرہے پانی کی مقدار میں کمی آنے کے بعد ڈیم سے ندی میں چھوڑے جارہے پانی کی مقدار گھٹا دی گئی ہے۔ جائیکواڑی ڈیم کے 6 دروازوں کو کل بند کردیا گیا۔ اب 12 دروازوں سے قریب 6 ہزار 288 گھن فٹ فی سیکنڈ کے حساب سے پانی گوداوری ندی میں چھوڑا جارہا ہے۔ اس کے علاوہ دائیں اور بائیں کینال سے بھی کُل 2100 گھن فٹ فی سیکنڈ کی رفتار سے ندی میں پانی چھوڑ جارہا ہے۔ فی الوقت جائیکواڑی ڈیم میں 16 ہزار 433 گھن فٹ فی سیکنڈ کی رفتار سے پانی کی آمد کا سلسلہ جار ی ہے۔


ناندیڑ ضلع کے کئی مقامات پر کل شام موسلا دھار بارش ہوئی۔ ناندیڑ شہر میں طوفانی ہوائوں کے ساتھ بادل پھٹ پڑے۔ اردھا پور اور نرسی نائیگائوں میں بھی موسلا دھار بارش ہوئی۔ اس زبردست بارش سے کپاس‘ سویا بین‘ کیلے اور ہلدی کی فصل کا بڑے پیمانے پر نقصان ہوا ہے۔ اس بیچ وشنو پوری پروجیکٹ کے دو دروازوں سے 23 ہزار 801 گھن فٹ فی سیکنڈ کے حساب سے پانی کا اخراج کیا جارہا ہے۔ پروجیکٹ میں قریب 67 فی صد آبی ذخیرہ برقرار رکھا جارہا ہے۔ اُردھو پین گنگا پروجیکٹ کے بھی 9 دروازے کھول دئیے گئے ہیں اور گوداوری اور پین گنگا ندیوں کے کنارے آباد گائووں کے لوگوں کو خبردار کردیا گیا ہے۔

پربھنی ضلع کا یلدری ڈیم بھی پوری طرح لبریز ہوجانے کے بعد پورنا ندی میں پانی چھوڑا جارہا ہے۔ اس پانی کی وجہ سے پورنا ندی میں طغیانی آگئی ہے۔ ندی کے کنارے آباد گائووں کو چوکس رہنے کو کہا گیا ہے۔ناندیڑ ضلع میں آج صبح تک ہوئی بارش کی تفصیلات ملی میٹر میں حسب ذیل درج ہے ۔