یہ کیسے ہوگیا!سامنا اخبار کے صفحہ اول پر وزیر اعلیٰ شندے کی تصویر کیساتھ اشتہار ,نئی بحث شروع

892

ممبئی:3/نومبر (ورقِ تازہ نیوز (()شیوسینا ٹھاکرے گروپ کے ترجمان روزنامہ ‘سامنا’ میں شائع ہونے والا اشتہار سیاسی حلقوں میں بحث کا موضوع بن گیا ہے۔ روزنامہ سامنا کے مرکزی صفحہ پر محکمہ اطلاعات و تعلقات عامہ کی جانب سے ایک اشتہار جاری کیا گیا ہے۔

اس میں وزیر اعظم نریندر مودی (پی ایم مودی) اور مہاراشٹر کے وزیر اعلی ایکناتھ شندے (سی ایم ایکناتھ شندے) کی تصاویر کے ساتھ ایک تقریب کا دعوت نامہ پرنٹ کیا گیا ہے۔ اس اشتہار میں شیوسینا ٹھاکرے کے رکن پارلیمنٹ اروند ساونت کا نام بھی لیا گیا ہے۔

ہندوستان کی آزادی کے 75 سال مکمل ہو چکے ہیں۔ اس موقع پر حکومت نے ‘مہاراشٹرا گرینڈ ریزولوشن’ کے تحت 75 ہزار ملازمتیں فراہم کرنے کا منصوبہ بنایا ہے۔ یہ اشتہار اسی مقصد کے لیے دیا گیا ہے۔ اس سلسلے میں آج گیارہ بجے ممبئی کے یشونت راؤ چوان پرتشتھان میں ایک پروگرام کا انعقاد کیا گیا ہے۔

ایم پی ساونت کے نام کا اشتہار
حیرت کی بات یہ ہے کہ ریاست کے سرکردہ لیڈروں کے ساتھ ساتھ شندے گروپ کو ہمیشہ تنقید کا نشانہ بنانے والے اروند ساونت کا نام بھی نمایاں موجودگی میں شائع ہوا ہے۔ اس لیے سب کی توجہ اس بات پر بھی ہے کہ کیا رکن پارلیمنٹ اروند ساونت اس تقریب میں شرکت کریں گے۔

اروند ساونت جنوبی ممبئی سے ایم پی ہیں۔ چنانچہ کہا جاتا ہے کہ ان کا نام شاہی آداب کے مطابق رکھا گیا تھا۔