یوپی کی ثانیہ مرزا ہندوستان کی پہلی مسلم خاتون فائٹر پائلٹ بنیں گی

856

ہندی میڈیم اسکول میں تعلیم حاصل کرنے والی ثانیہ مرزا نے کہا کہ ہندی میڈیم کے طلبہ بھی اگر عزم کریں تو کامیابی حاصل کرسکتے ہیں۔ 27 دسمبر کو وہ پونے میں این ڈی اے کھڑکواسلا میں شامل ہوں گی۔

مرزا پور: مرزا پور کے ایک ٹی وی مکینک کی بیٹی ثانیہ مرزا کو ہندوستانی فضائیہ میں فائٹر پائلٹ بننے کے لیے منتخب کیا گیا ہے اور وہ ملک کی پہلی مسلم لڑکی اور ریاست کی پہلی IAF پائلٹ ہوں گی۔

ثانیہ مرزا مرزا پور دیہات کوتوالی تھانہ علاقے کے تحت جسوور گاؤں کی رہنے والی ہے۔ اس نے این ڈی اے کا امتحان پاس کر کے یہ پوزیشن حاصل کی۔ اس نے نہ صرف ضلع بلکہ ریاست اور ملک کا نام روشن کیا ہے۔

ہندی میڈیم اسکول میں تعلیم حاصل کرنے والی ثانیہ مرزا نے کہا کہ ہندی میڈیم کے طلبہ بھی اگر عزم کریں تو کامیابی حاصل کرسکتے ہیں۔ 27 دسمبر کو وہ پونے میں این ڈی اے کھڑکواسلا میں شامل ہوں گی۔

والدین کے ساتھ ساتھ گاؤں والے بھی اس پر فخر محسوس کر رہے ہیں۔ ثانیہ کے والد شاہد علی نے کہا، "ثانیہ مرزا ملک کی پہلی فائٹر پائلٹ اونی چترویدی کو اپنا رول ماڈل مانتی ہیں، وہ شروع سے ہی ان جیسا بننا چاہتی تھیں۔ ثانیہ ملک کی دوسری لڑکی ہے جسے فائٹر پائلٹ کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔”

اس نے گاؤں کے ہی پنڈت چنتامنی دوبے انٹر کالج میں پرائمری سے کلاس 10 تک تعلیم حاصل کی۔ اس کے بعد وہ شہر کے گرو نانک گرلز انٹر کالج چلی گئیں۔ وہ 12ویں یوپی بورڈ میں ڈسٹرکٹ ٹاپر تھیں۔ اس نے سینچورین ڈیفنس اکیڈمی میں اپنی تیاری شروع کی۔

وہ کامیابی کا سہرا اپنے والدین کے ساتھ ساتھ سینچورین ڈیفنس اکیڈمی کو دیتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ نیشنل ڈیفنس اکیڈمی 2022 کے امتحان میں فائٹر پائلٹ میں خواتین کے لیے صرف دو نشستیں مخصوص تھیں۔ "میں پہلی کوشش میں سیٹ نہیں پکڑ سکا لیکن مجھے دوسری کوشش میں جگہ مل گئی ہے۔”

ثانیہ کی والدہ تبسم مرزا نے کہا، "ہماری بیٹی نے ہمیں اور پورے گاؤں کا فخر کیا ہے۔ اس نے پہلی فائٹر پائلٹ بننے کا خواب پورا کیا۔ اس نے گاؤں کی ہر لڑکی کو اپنے خوابوں پر عمل کرنے کی ترغیب دی۔”

نیشنل ڈیفنس اکیڈمی 2022 کے امتحان میں مرد اور خواتین سمیت کل 400 نشستیں تھیں۔ جس میں خواتین کے لیے 19 نشستیں تھیں، اور دو نشستیں فائٹر پائلٹس کے لیے مختص تھیں۔ ان دونوں سیٹوں پر ثانیہ اپنی صلاحیتوں کے بل بوتے پر جگہ حاصل کرنے میں کامیاب ہو گئیں۔