یوپی : جیولری شاپ کے مالک پر فائرنگ کرکے نقدی اور سونا لے کر ڈاکو فرار : واقعہ سی سی ٹی وی میں قید

796

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ ڈاکو جمعے کی شام دھامیرا اڈہ میں واقع دکان میں داخل ہوتے ہیں، اور کاؤنٹر کے پیچھے دو لوگوں اور ایک گاہک کی طرف اپنی بندوقیں تانتے ہیں۔

لکھنؤ: اترپردیش میں مسلح ڈکیتی کی واردات سی سی ٹی وی کیمرے میں قید ہوگئی۔ پولیس نے بتایا کہ دو نامعلوم مسلح افراد اتر پردیش کے بلند شہر میں زیورات کی دکان میں داخل ہوئے اور نقدی اور سونا لے کر فرار ہونے سے پہلے مالک کو دو بار گولی مار دی۔

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ ڈاکو جمعے کی شام دھامیرا اڈہ میں واقع دکان میں داخل ہوتے ہیں، اور کاؤنٹر کے پیچھے دو لوگوں اور ایک گاہک کی طرف اپنی بندوقیں تانتے ہیں۔ اس کے بعد ڈاکوؤں میں سے ایک مالک کو پیٹھ میں دو بار گولی مار دیتا ہے جسے درد سے چیختے ہوئے دیکھا جاتا ہے۔

دونوں خاتون گاہک اور دکان کے دوسرے ملازم کو دھمکیاں دیتے رہتے ہیں کیونکہ ان میں سے ایک نے اپنا بیگ سیف سے نقدی اور سونا بھر لیا تھا۔ ڈاکو دکان سے باہر نکلنے سے پہلے خاتون کا بیگ بھی چھین لیتے ہیں۔

دو دن بعد بھی پولیس کی سات ٹیمیں حملہ آوروں کی تلاش میں مصروف ہیں۔ زخمی دکاندار کو اس کے جسم سے دو گولیاں نکالنے کے لیے اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ ان کی حالت اب مستحکم ہے۔ کیس کے سلسلے میں ابھی تک کوئی گرفتاری عمل میں نہیں آئی ہے۔