• 425
    Shares

خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق یورپی یونین کی سربراہ ارسلا وان ڈیر لین نے افغانستان کے لیے اضافی امداد کا اعلان کیا ہے۔

ان کا کہنا ہے کہ 27 ملکوں کا اتحاد ’افغان شہریوں کے ساتھ کھڑا ہے۔‘

اپنے خطاب میں یورپی یونین کی سربراہ کا کہنا تھا کہ ’ہمیں اپنے طور پر تمام اقدامات کرنا ہوں گے تاکہ قحط اور انسانی بحران کے خطرات کو ٹال سکیں۔‘

’اور ہم خود بھی اس حوالے سے اقدامات کر رہے ہیں۔ ہم افغانستان کے لیے انسانی ہمدردی کی امداد میں 10 کروڑ یورو کا اضافہ کریں گے۔‘

افغان ویمن فٹبالرز کی پاکستان آمد

افغانستان کی خواتین کھلاڑیوں کی فٹبال ٹیم گذشتہ روز طورخم سرحد کے راستے پاکستان پہنچی ہے۔ صدر پاکستان فٹبال فیڈریشن (پی ایف ایف) اشفاق حسین کا کہنا ہے کہ اس وقت افغانستان ویمن فٹبالرز اپنی فیملیز اور کوچز کے ہمراہ لاہور میں ہیں۔


ان کا کہنا ہے کہ حکومت پاکستان نے اس سلسلے میں کل 115 افراد کو ویزے جاری کیے جبکہ پہلے مرحلے میں 79 افراد پاکستان آئے ہیں جن کا استقبال پی ایف ایف اور سپورٹس بورڈ پنجاب کے حکام نے کیا ہے۔

اشفاق حسین کا کہنا ہے کہ وہ افغان کھلاڑیوں اور ان کے سپورٹنگ سٹاف کو خوش آمدید کہتے ہیں۔ ’افغانستان کے دستے کے قیام کے لیے تمام انتظامات مکمل ہیں۔‘

ادھر پاکستان کے وزیر اطلاعات و نشریات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ ان تمام کھلاڑیوں کے پاس افغان پاسپورٹ اور پاکستان کے ویزے ہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔