ہیراگولڈ اسکام :ڈیپازٹرز کے لیے دعویٰ دائر کرنے کی آخری تاریخ 30 نومبر: SFIO

632

حیدرآباد: سیریس فراڈ انویسٹی گیشن آفس (SFIO) نے ہیرا گولڈ اسکام کے متاثرین کو سپریم کورٹ کی ہدایت کے مطابق 30 نومبر تک اپنے ڈیپازٹس کے دعوے دائر کرنے کا ایک آخری موقع دیا ہے۔ تقریباً 1. 7 لاکھ جمع کنندگان ہیں اور ہیرا گولڈ کے پاس 5600 کروڑ کے ذخائر ہیں۔ SFIO کو اب تک تقریباً 350 کروڑ کے 6,788 دعوے موصول ہوئے ہیں۔ سپریم کورٹ کے حکم کی بنیاد پر،

SFIO نے 2021 میں ایک عوامی اشتہار جاری کیا جس میں ہیرا گروپ آف کمپنیوں میں سرمایہ کاری کا دعویٰ دائر کرنے کے لیے کہا گیا تھا اور وہ دستاویزات کی کاپیوں کے ساتھ جو باقاعدہ طور پر نوٹری شدہ اور حلف نامہ کے ساتھ ہوں۔ "اگر سرمایہ کار نہیں آتے ہیں، تو یہ سمجھا جائے گا کہ دعوے ترک کر دیے گئے ہیں یا موجود نہیں ہیں۔ نامکمل دعوے اور جو فارمیٹ کے مطابق پیش نہیں کیے گئے ان پر غور نہیں کیا جائے گا۔

30 نومبر کے بعد موصول ہونے والے دعووں پر بھی غور نہیں کیا جائے گا۔ سرمایہ کار کے دعویدار جن کے نام SFIO ویب سائٹ پر موجود کمی کی فہرستوں میں درج ہیں انہیں ضروری دستاویزات جمع کرانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ سرمایہ کار جنہوں نے پہلے ہی اپنے دعوے اور خامیوں کو دور کرنے کے لیے ضروری دستاویزات جمع کرائے ہیں انہیں دوبارہ جمع کرانے کی ضرورت نہیں ہے،‘‘ SFIO نے کہاکہ جمع کرنے والوں کو حکام سے غیر رسمی پوچھ گچھ کرنے سے بھی خبردار کیا۔

"یہ دیکھا گیا ہے کہ کچھ سرمایہ کار عدالتوں سمیت حکام کو اپنی جمع پونجی کے بارے میں واٹس ایپ پر پیغامات بھیج رہے ہیں۔ SFIO نے کہا کہ ہیرا گروپ کے تمام سرمایہ کاروں کے مفاد میں، دعووں پر تمام شکایات طے شدہ طریقہ کار کے مطابق کی جا سکتی ہیں اور انہیں اس موضوع پر غیر رسمی واٹس ایپ پیغامات بھیجنے سے باز رہنا چاہیے۔