ہنگولی-واشیم ریلوے لائن کی برقی کاری مکمل

40

ناندیڑ:3 جولائی(ورق تازہ نیوز)ساو¿تھ سنٹرل ریلوے کے دائرہ اختیار میں ریاست مہاراشٹر میں ریلوے لائنوں کی برقی کاری کا کام تمام حصوں میں زوروں پر ہے۔ اسی کے حصے کے طور پر، ہنگولی-واشیم کے درمیان 46.30 کلومیٹر روٹ کا ایک اور حصہ مکمل ہو چکا ہے اور اکولہ-پورنا الیکٹریفیکیشن پروجیکٹ کے حصے کے طور پر کام کر رہا ہے۔ یہ اکولہ-ہنگولی اسٹیشنوں کے درمیان 126 کلومیٹر کے بلاتعطل برقی کاری کو بھی قابل بناتا ہے، جس سے ریلوے لائنوں کے بلاتعطل رابطے کو ممکن بنایا جاتا ہے۔

209 کلومیٹر کی دوری کے لیے اکولہ-پورنا سیکشن کو 2017-18 میں 277 کروڑ روپے کی تخمینہ لاگت سے برقی کرنے کی منظوری دی گئی ہے۔ اسی کے ایک حصے کے طور پر،اکولہ-لوہوگاڈ کے درمیان 34.5 کلومیٹر برقی کاری مارچ 2021 میں مکمل کی گئی تھی اور لوہوگاڈ-واشم کے درمیان 45.3 RK میٹر مارچ 2022 میں مکمل کیا گیا تھا۔ واشم-ہنگولی دکن سیکشن میں الیکٹریفائیڈ ریلوے لائن کی 126 کلومیٹر کی مسلسل توسیع سے ٹرینوں کی بلاتعطل آمد و رفت میں سہولت ملتی ہے۔ ہنگولی دکن – پورنا 84 کلومیٹر کے بقیہ حصے میں بجلی کا کام زوروں پر ہے۔ریاست مہاراشٹر میں ریلوے کے بنیادی ڈھانچے کو ریلوے لائنوں کی برقی کاری سے مضبوط کیا جائے گا اور اس سے مال بردار اور مسافروں کی نقل و حمل کی بلاتعطل نقل و حرکت کے ساتھ ساتھ راستوں پر بھیڑ کو کم کیا جائے گا۔

ان حصوں میں ریلوے لائنوں کی برقی کاری ایندھن کے اخراجات کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ ماحول دوست ہونے کی وجہ سے ریلوے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، کیونکہ یہ کاربن فوٹ پرنٹ کے اخراج کو کم کرتا ہے۔جناب ارون کمار جین، جنرل مینیجر (انچارج)، ایس سی آر نے ایس سی آر ہیڈکوارٹر الیکٹرک ونگ اور ناندیڑ ڈویڑن کے افسران اور عملے کی برقی کاری کے کام کو مکمل کرنے میں ان کی لگن اور عزم کی ستائش کی۔ انہوں نے کہا کہ اکولا-پورنا برقی کاری کے منصوبے کو مقررہ تاریخوں پر مکمل کرنے پر خصوصی توجہ دی جا رہی ہے۔ انہوں نے ذکر کیا کہ اس سیکشن کی بجلی سے شمال کی طرف مزید ٹرینیں چلانے میں مدد ملتی ہے کیونکہ یہ ایک اہم ریلوے لنک ہے اور بہت سے اہم اسٹیشنوں کو تمام سمتوں سے جوڑنے میں مدد کرتا ہے۔