ہنگولی – ناندیڑ روڈ پر دلخراش حادثہ: ٹرک-ٹراویلس تصادم میں 4 مسافر جاں بحق ، 24 زخمی : 6 شدید زخمیوں کو ناندیڑ منتقل کیا گیا

0 15

ناندیڑ: 29 دسمبر (ورق تازہ نیوز) آج بدھ کو پارڈی موڈ شیوارا میں ہنگولی-ناندیڑ روڈ پر ایک ٹرک اور ایک نجی بس کے آمنے سامنے ٹکر سے کم از کم چار افراد ہلاک اور 24 دیگر زخمی ہو گئے، پولیس نے بتایا کہ مسافروں میں سے چھ شدید زخمی ہیں۔ محکمہ پولیس کے ذرائع نے بتایا کہ حادثہ بدھ کی دوپہر دو بجے کے قریب پیش آیا۔

زخمیوں کو علاج کے لیے کلمنوری، اکھاڑا بالاپور اور ناندیڑ کے اسپتالوں میں منتقل کیا گیا ہے۔ پولیس کے مطابق ایک پرائیویٹ بس (نمبر ایم ایچ 38 ایف 8485) مسافروں کو لے کر ناندیڑ سے ہنگولی کے لیے روانہ ہوئی تھی۔ اس وقت کلمنوری سے اکھاڑا بالاپور جانے والا کنٹینر ایک پرائیویٹ بس سے ٹکرا گیا۔

حادثہ اتنا خوفناک تھا کہ پرائیویٹ بس کے کیبن میں موجود کچھ مسافر ڈرائیور کے سامنے والے شیشے سے کٹ گئے۔ حادثے میں چار افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔ حادثے میں شدید زخمی ہونے کی وجہ سے ہلاکتوں میں اضافے کا خدشہ ہے۔اطلاع ملتے ہی کلمنوری پولس کی ایک ٹیم اسسٹنٹ انسپکٹر آف پولیس پنڈھاری ناتھ بودھاناپوڈ، سب انسپکٹر بالاجی پنڈ، جمعدار مدھوکر ناگرے اور کلمنوری تھانے کے ناگاراو¿ بابالے کے ساتھ موقع پر پہنچی۔ اس کے علاوہ علاقے کے گاو¿ں والے بھی موقع پر اکٹھے ہو گئے۔ پولیس اور دیہاتیوں نے فوری طور پر ایمبولینس کو بلایا اور زخمیوں کو علاج کے لیے کلمنوری ، اکھاڑا بالاپور، ناندیڑ کے اسپتال پہنچایا۔

مرنے والوں کی شناخت پنچ پھولہ بائی وٹھل گجبھار (70، ساکن ببھلی، تعلقہ کلمنوری)، وٹھل تکارام کانکاپورے (60، ساکن برہمنگاو¿ں، تعلقہ عمرکھیڑ) ‘ تریونابائی راجپا اجرسونڈکر (45) اور اے راجپاسون ( اونڈھا ناگناتھ)۔کے طور پر کی گئی ہے۔ راجپا علاج کے لیے ناندیڑ لے جاتے ہوئے راستے میں ہی دم توڑ گیا۔ باقی تین سب ڈسٹرکٹ ہسپتال میں علاج کے دوران دم توڑ گئے۔

کنٹینر الٹنے والے دو افراد کی لاشیں جے سی بی کے ذریعے نکال لی گئیں۔ اس حادثے کی وجہ سے کلمنوری تا اکھاڑا بالاپور روٹ پر ٹریفک میں خلل پڑا ہے۔ سب انسپکٹر پولیس، کلمنوری پولیس اسٹیشن، رائلاور نے بتایا کہ اس حادثے میں چارافراد کی موت ہوگئی۔ جائے وقوعہ کی صورتحال حادثے کی سنگینی کو ظاہر کرتی ہے۔