ہم نے 5 سال سے بھی کم وقت میں 1 کروڑ 25 لاکھ گھر بنوا دیے: پی ایم مودی

0 27

ریموٹ والی حکومت نے 5 سالوں میں 25 لاکھ بنوائے

نئی دہلی ،5 جنوری

(پی ایس آئی)

جھارکھنڈ میں ایک اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے پی ایم مودی نے وزیر اعظم کی رہائش منصوبہ بندی کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ پہلے کی حکومتوں میں ایک خاندان کے نام پر منصوبے بنتے تھے جس میں گھر کی کم، اس خاندان کی زیادہ فکر ہوتی تھی. پی ایم مودی نے کہا ہم نے رہائش منصوبہ بندی کو کسی کے نام سے نہیں بنایا ہے، اس منصوبہ بندی میں مستفید کو بچولیے کوپیسے نہیں دینے پڑتے ہیں. کچھ لوگ کہتے ہیں کہ رہائش منصوبہ تو پہلے بھی تھے اس میں نیا کیا ہے. پی ایم مودی نے پوچھا کہ اگر رہائش منصوبہ پہلے سے تھے تو وہ گھر کسی کو کہیں نظر کیوں نہیں آئے.

پی ایم مودی نے کہا کہ ہم نے نمو ہاؤسنگ یوجنا، نریندر مودی کی منصوبہ بندی، رگھوور داس ہاؤسنگ سکیم نہیں بنائی، بلکہ صرف وزیر اعظم کی رہائش منصوبہ بندی تاکہ جو بھی وزیر اعظم آئے وہ اس منصوبہ کو آگے بڑھائے. کیونکہ ہمیں نام کی نہیں بلکہ کام کی زیادہ فکر ہے. پہلے منصوبوں میں مانٹرو کی منصوبہ بندی نہیں تھی. ہم نے اس کے لئے ایک نظام تیار کیا ہے. گھر بنانے کی منصوبہ بندی کی وقت وقت پر جانچ کی جاتی ہیں. انکی تصویر بھی رکھی جاتی ہیں، جنہیں کوئی بھی دیکھ سکتا ہے.

بجلی کا کنکشن، باورچی خانے کا کنکشن جیسی سہولت گھر کے ساتھ مل رہی ہیں. پہلے گھر چھوٹے بنتے تھے، اب ہم نے ان سائز بڑھا دیا ہے، کے ساتھ ہی ڈیزائن بھی بدل دیے ہیں.

مودی نے کہا، ‘جو لوگ مجھ پر آج کیچڑ اچھال رہے ہیں، انہوں نے غریبوں کے لئے کچھ کام نہیں کیا. ہم نے اتنے وقت میں 1 کروڑ 25 لاکھ گھر بنا دیے. انہیں اتنے کام کرنے میں کئی سال لگ جاتے. پہلے گھر بنانے میں 18 ماہ لگتے تھے. ہم نے ایسا کام کیا کہ 12 مہینے میں لوگ ہمارے بنائے گھروں میں رہنے لگے. ‘ انہوں نے کہا، ‘جب ملک میں ریموٹ کنٹرول والی حکومت تھی تو انہوں نے پانچ سال میں دیہات میں صرف 25 لاکھ کر بنوائے تھے اور ہمنے 5 سال سے بھی کم وقت میں 1 کروڑ 25 لاکھ گھر بنوا دیئے ہیں.’ آپ کو بتا دیں کہ پی ایم مودی لوک سبھا انتخابات کے اعلان سے پہلے 100 ریلیاں کر رہے ہیں. اسی سلسلہ میں وہ آج جھارکھنڈ اور اڑیسہ کے دورے پر ہیں جہاں وہ ریلیوں کے ساتھ ساتھ کئی منصوبوں کا بھی افتتاح کریں گے.