پیسہ بچانا کسی بھی شخص کی زندگی کی اہم شرائط میں سے ایک ہے۔ ہم میں سے تقریباً ہر ایک پیسہ بچانا چاہتا ہے۔ باقاعدگی سے تبدیلی کو بچانا اور سونے میں سرمایہ کاری سرمایہ کاری کے بہترین اختیارات ہو سکتے ہیں۔ اگر آپ چھوٹی مقدار میں سرمایہ کاری کرنا چاہتے ہیں یا ڈیجیٹل گولڈ میں تبدیلی کرنا چاہتے ہیں، تو جار ایپ ایسی چیز ہے جو آپ کے بچاؤ میں آ سکتی ہے۔ جار ایپ کا غیر جانبدارانہ جائزہ دیکھنا چاہتے ہیں؟ مزید جاننے کے لیے پڑھیں۔

جار ایپ کیا ہے؟

جار ایپ ایک ایسی ایپ ہے جسے آپ ڈیجیٹل سونے کو Saving میں مدد کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ آپ آسانی سے جار ایپ کے ساتھ روزانہ ڈیجیٹل گولڈ کی بچت شروع کر سکتے ہیں اور اپنی کمائی کو شاید دوگنا کر کے بڑھانے کا موقع حاصل کر سکتے ہیں۔ ہر بار جب آپ آن لائن خریداری کرتے ہیں تو ایپ آسانی سے تھوڑی سی رقم بچ جاتی ہے۔

https://getjar.app.link/j-bqgtwbwm

جار ایپ کو دو نوجوان ذہنوں، نشجے اے جی اور مصباح اشرف نے فروغ اور پیش کیا ہے۔

جار ایپ کو ڈیجیٹل پگی بینک کے طور پر ڈیزائن کیا گیا ہے۔ جب بھی اسے آپ کے ایس ایم ایس کے ذریعے کوئی ڈیجیٹل لین دین ملتا ہے، تو یہ لین دین کو round off کرکے قریب ترین 10 روپے تک پہنچا دیتا ہے۔ یہ آپ کے ہر لین دین کے لیے اضافی روپئے الگ کردیتا ہے تاکہ ان چھٹے پیسوں سے آپ چھوٹی مقدار میں روزانہ سونا خرید سکیں اور جمع کرسکیں اور یہ سب آٹومیٹک ہوگا۔

مثال کے طور پر، اگر آپ ڈیجیٹل طور پر کسی چیز پر 97، روپے خرچ کرتے ہیں ایپ اسے ایس ایم ایس میسج کے ذریعے پڑھتی ہے اور اسے اگلے 10 راؤنڈ آف تک لے جاتی ہے یعنی۔ 100 اور 3 روپے کی سرمایہ کاری ڈیجیٹل گولڈ میں کردیتا ہے۔ رقم آپ کے UPI ID کے ذریعے آپ کے بینک اکاؤنٹ سے ڈیبٹ کی جائے گی۔ سونے میں ایک وقت میں ایک چھوٹے سے قدم پر سرمایہ کاری کرنے میں آپ کی مدد کرنے کے لیے یہ ایک بہترین آپشن ہو سکتا ہے۔

جار ایپ کے فوائد

نوجوانوں کو تعلیم دیتا ہے کہ چھوٹی رقم کو بڑی بچت میں کیسے بچایا جائے۔ قطرہ قطرہ سے دریا بنتا رہتا ہے اور آپ کو پتہ بھی نہیں چلے گا۔

پیسے کی بچت کو خودکار بناتا ہے۔ صرف ایک بار کی اجازت کے ساتھ، آپ اسے جان بوجھ کر کرنے کی ضرورت کے بغیر بچت جاری رکھ سکتے ہیں۔
پیسے بچانے کا ایک انتہائی آسان طریقہ۔ اس میں شامل اقدامات انتہائی رگڑ اور ہموار ہیں۔

آپ کو بڑی مقدار میں سرمایہ کاری کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اس کا مطلب یہ ہوگا کہ آپ کو سرمایہ کاری شروع کرنے کے لیے شرمندہ ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ روپے جیسی رقم میں سرمایہ کاری شروع کر سکتے ہیں۔ 5 یا 10۔

رجسٹر کرنے کے لیے کلک کریں اور 50000 روپے تک کا سائن اپ بونس حاصل کریں۔

جار ایپ کیسے کام کرتی ہے؟

ٹھیک ہے، آپریشن کا طریقہ بہت آسان اور آسان ہے. ایپ کو آپ کو اپنی UPI ID کے ساتھ رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے، اور پھر آپ کے فون پر موصول ہونے والے SMS پیغامات پڑھ سکتے ہیں۔ جب بھی آپ ڈیجیٹل لین دین کرتے ہیں، یہ پیغام پڑھتا ہے اور 99.9% خالص سونے میں اضافی تبدیلی خرچ کرتا ہے۔

ایپ آپ کی جانب سے سرمایہ کاری کے لیے UPI AutoPay نامی تصور کا استعمال کرتی ہے۔ سونے میں سرمایہ کاری کو محفوظ ٹیکنالوجیز کے ساتھ محفوظ کیا جاتا ہے اور ہندوستان کے سرکردہ بینکوں کی طرف سے بیمہ کیا جاتا ہے۔

آپ اپنی سہولت کے مطابق سونا خرید اور بیچ سکتے ہیں۔ آپ متعلقہ لین دین کے وقت مروجہ شرح پر سونا فروخت اور خرید سکیں گے۔ براہ کرم نوٹ کریں کہ خرید و فروخت کی قیمتیں مارکیٹ سے چلتی ہیں اور ان میں اتار چڑھاؤ ہوتا رہتا ہے۔

کیا جار ایپ محفوظ ہے؟

Jar ایپ کے ذریعہ پیش کردہ خدمات SafeGold کے ذریعہ فراہم کنندہ کے طور پر پیش کی جاتی ہیں۔ فراہم کنندہ کے مثبت جائزے ہیں اور اس طرح یہ آپ کے بہترین تجربے سے لطف اندوز ہونے کا بہترین آپشن ہو سکتا ہے۔ آپ جو سونا خریدتے ہیں اس کی پشت پناہی RBI کے ریگولیٹڈ ٹرسٹی — IDBI سے ہوتی ہے۔ یہ جار ایپ کے ذریعے سرمایہ کاری کو کافی محفوظ بنا دے گا۔

ایپ میں اینڈ ٹو اینڈ انکرپشن کے آپشنز بھی ہیں۔ ایپ اور ادائیگی دونوں چینلز آپ کو ایک محفوظ انکرپشن آپشن تک رسائی فراہم کرتے ہیں۔ کوئی بھی نہیں – یہاں تک کہ جار کے ملازمین کو بھی ڈیٹا تک رسائی حاصل نہیں ہوگی۔ ایک اور بہترین آپشن یہ ہے کہ آپ کے پاس کوئی لاک ان پیریڈ نہیں ہے۔ آپ کی بچت ہمیشہ آپ کی رہے گی۔ آپ جب چاہیں اپنی رقم کو تبدیل یا نکال سکتے ہیں۔

جار ایپ میں رجسٹر اور سرمایہ کاری کیسے کریں؟
اپنے فون پر جار ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں ۔

پرومو کوڈ j-bqgtwbwm استعمال کریں مفت میں 50000 روپے تک سائن اپ بونس

سائن اپ کرنے کے بعد، لاگ ان کریں۔

https://getjar.app.link/j-bqgtwbwm

آپ کو اپنی UPI سروسز جیسے کہ PhonePe، Google Pay، یا Paytm اکاؤنٹ سے آٹو پے کے اختیارات ترتیب دینے کی ضرورت ہوگی۔
ایسا ہی ہونا چاہیے۔ آپ کی ایپ ایس ایم ایس پیغامات کو پڑھنا شروع کر دے گی، اور جب بھی اسے آن لائن لین دین کا پتہ چلے گا، تو وہ اسے اگلے روپے تک لے جائے گی۔

اگر آپ فنڈز نکالنا چاہتے ہیں اور آپ کے اکاؤنٹ میں جمع سونا بیچنا چاہتے ہیں تو وہ آپ کبھی بھی کرسکتے ہیں وہ بھی انتہائی آسانی سے آپ کے اکاؤنٹ میں یا تو پیسے آجائیں گے یا پھر سونے کی سکے گھر پر ڈیلیوری ہوسکتے ہیں۔