گرل فرینڈ نے شادی سے انکار کیا تو 27 سالہ نوجوان نے فیس بک لائیو پر خودکشی کر لی : ویڈیو دیکھیں

نئی دہلی: آسام کے گوہاٹی سے ایک چونکا دینے والا معاملہ سامنے آیا ہے۔ جہاں ایک 27 سالہ نوجوان نے صرف اس لیے خودکشی کر لی کیونکہ اس کی گرل فرینڈ نے اس سے شادی سے انکار کر دیا تھا۔ نوجوان نے خودکشی سے پہلے فیس بک لائیو بھی کیا تھا۔ اب متاثرہ خاندان اپنے بیٹے کی موت کا ذمہ دار لڑکی کے گھر والوں کو ٹھہرا رہا ہے۔ معاملے کی اطلاع سامنے آنے کے بعد پولیس نے تفتیش شروع کر دی ہے۔

پولیس نے متوفی نوجوان کی شناخت جیدیپ رائے کے طور پر کی ہے۔ پولیس کے مطابق، جے دیپ سلچر میں میڈیکل سیلز پروفیشنل کے طور پر کام کرتا تھا، اور سلچر میں اپنے کرائے کے مکان میں پھانسی لگا لی۔ خود کو پھانسی پر لٹکانے سے پہلے جیدیپ نے فیس بک لائیو بھی کیا جس میں وہ کہہ رہے ہیں کہ میں نے اسے پہلے بھی شادی کی پیشکش کی تھی لیکن اس نے سب کے سامنے انکار کر دیا۔ بعد میں اس کے چچا میرے پاس آئے اور مجھے سے کہا کہ وہ ہمارے رشتے کی وجہ سے اسے مار ڈالے گا۔

اب میں اس دنیا سے جا رہا ہوں تاکہ اسے میری وجہ سے تکلیف نہ ہو۔جے دیپ نے فیس بک لائیو میں مزید کہا کہ میں اپنی ماں، خالہ، بہن اور بڑے بھائی سے معافی مانگتا ہوں۔ میں تم سب سے پیار کرتا ہوں لیکن میں تم سے زیادہ اپنی گرل فرینڈ سے پیار کرتا ہوں اور میں اس کے بغیر نہیں رہ سکتا۔

اپنے چھوٹے بھائی کی موت کے بعد جئے دیپ کے بڑے بھائی روپم رائے نے کہا کہ ہمارا خاندان اس وقت صدمے میں ہے، ہم نہیں جانتے کہ کیا کریں یا کیا نہ کریں۔ یہی وجہ ہے کہ ہم نے ابھی تک اس معاملے کو لے کر ایف آئی آر درج نہیں کرائی ہے۔آج ہم سلچر تھانے جائیں گے اور فیصلہ کریں گے کہ آگے کیا کارروائی کرنی ہے۔