گربا میں دو لڑکیوں کے رقص پر دو گروپوں میں زبردست مارپیٹ

1,088

بھوپال: مدھیہ پردیش میں اتوار کو نوراتری کی تقریبات پر دو برادریوں کے درمیان لاٹھیوں اور لاٹھیوں سے شدید لڑائی ہوئی۔ واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔
پولیس کے مطابق یہ واقعہ بھوپال سے تقریباً 200 کلومیٹر دور آگر ضلع کے کنکر گاؤں میں پیش آیا۔ واقعے کے بارے میں گاؤں میں دلت برادری کے افراد کا کہنا ہے کہ ان پر نام نہاد اونچی ذات کے لوگوں نے حملہ کیا کیونکہ انھوں نے درگا دیوی کی مورتی نصب کی تھی۔
دوسری جانب دعویٰ کیا گیا ہے کہ لڑائی دو لڑکیوں نے گربا تقریب کے لیے کی تھی۔یہ اس فحش رقص کے بارے میں ہونے والی بحث کے بعد ہوا ہے۔ ایک سینئر پولیس افسر نوال سنگھ سسودیا نے کہا ہے کہ ہم نے دونوں طرف سے شکایات درج کی ہیں اور کچھ لوگوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔ گاؤں میں گانا ڈانس کا پروگرام چل رہا تھا جس کی وجہ سے جھگڑا ہو گیا جس سے لڑائی ہو گئی۔

بھوپال: مدھیہ پردیش میں اتوار کو نوراتری کی تقریبات پر دو برادریوں کے درمیان لاٹھیوں اور ڈنڈوں سے شدید لڑائی ہوئی۔

واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ پولیس کے مطابق یہ واقعہ بھوپال سے تقریباً 200 کلومیٹر دور آگر ضلع کے کنکر گاؤں میں پیش آیا۔ واقعے کے بارے میں گاؤں میں دلت برادری کے افراد کا کہنا ہے کہ ان پر نام نہاد اونچی ذات کے لوگوں نے حملہ کیا

کیونکہ انھوں نے درگا دیوی کی مورتی نصب کی تھی۔ دوسری جانب دعویٰ کیا گیا ہے کہ لڑائی دو لڑکیوں نے گربا تقریب میں کئے گئے فحش رقص کے بعد ہونے والی بحث کے بعد ہوا ہے۔

ایک سینئر پولیس افسر نوال سنگھ سسودیا نے کہا ہے کہ ہم نے دونوں طرف سے شکایات درج کی ہیں اور کچھ لوگوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔ گاؤں میں گانا ڈانس کا پروگرام چل رہا تھا جس کی وجہ سے جھگڑا ہو گیا جس کے بعد لڑائی ہو گئی۔