کیا فیفا ورلڈ کپ 2022 کی افتتاحی تقریب میں بچوں نے قرآن شریف کی تلاوت کی؟ جانئے وائرل ویڈیو کی حقیقت

1,506

سوشل نٹورکنگ سائٹس فیس بک، ٹویٹر اور یوٹیوب پر ایک ویڈیو شیئر کیا جارہا ہے۔ جس میں مبینہ طور پر روایتی عرب لباس میں بچوں کے ایک گروپ کو اسٹیڈیم کے گراؤنڈ میں قرآن پاک کی تلاوت کرتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے، ویڈیو کو قطر میں فیفا ورلڈ کپ 2022 کی افتتاحی تقریب کا بتاکر شیئر کیا جارہا ہے۔ ویڈیو کے ساتھ ایک فیس بک صارف نے کیپشن میں لکھا ہے کہ “قطر فیفا ورلڈ کپ کی میزبانی کرنے والا پہلا مسلم ملک ہے۔ ٹورنامنٹ کا آغاز تلاوت قرآن کے ساتھ [ڈریس ریہرسل] سے ہوا”

ہمیں اصل ویڈیو کا پتہ کیسے چلا؟: ہم نے وائرل ویڈیو کے کچھ کلیدی فریموں کی الٹ امیج سرچ کی اور قطر کے ایک نیوز چینل، دوحہ نیوز کے ذریعے اپ لوڈ کی گئی ایک پرانی ویڈیو دیکھی۔دوحہ نیوز نے 24 اکتوبر 2021 کو اسی ویڈیو کے طویل ورژن کو ٹویٹ کیا تھا۔

ٹویٹ میں لکھا گیا، "قطر نے ورلڈ کپ التھمامہ اسٹیڈیم کے افتتاح کے موقع پر اپنی اسلامی ثقافت کو اس طرح شامل کیا، بچوں کو قرآن کی ‘رحمت’ پر آیات پڑھتے ہوئے دیکھا گیا۔”ہم نے وائرل ویڈیو کا اصل ویڈیو سے موازنہ بھی کیا اور کئی مماثلتیں بھی پائی.

(اسی دعوے کو فیس بک پر بڑے پیمانے پر شیئر کیا گیا ہے۔)

ویڈیو اصل میں کہاں کی ہے؟: ویڈیو قطر کی ہے، لیکن اس میں التھمامہ اسٹیڈیم کی افتتاحی تقریب دکھائی گئی ہے، جو اکتوبر 2021 میں ہوئی تھی۔

2021 سے تقریب کے بارے میں مزید:

ہمیں ایک ہندی، انگریزی اور اردو زبان کے اخبار، دی سیاسات ڈیلی کی ایک خبر بھی ملی جس میں بتایا گیا ہے کہ التھمامہ اسٹیڈیم کی نقاب کشائی کی تقریب 22 اکتوبر 2021 کو ہوئی تھی اور اس میں اسکول کے بچے بھی شامل تھے۔

فیس بک پر مذکورہ ویڈیو کو 2022 قطر فیفا ورلڈ کپ کا بتاکر کتنے صارفین نے شیئر کیا ہے؟ یہ جاننے کے لئے ہم نے کراؤڈ ٹینگل پر “قطر میں فٹبال گراؤنڈ کے ابتدائی پروگرام میں قرآن مجید کا خوبصورت تلاوت” کیورڈ سرچ کیا تو ہمیں پتا چلا کہ اس موضوع پر پچھلے 3 دنوں میں 119 پوسٹ شیئر کئے گئے ہیں اور 1،149 فیس بک صارفین نے اس موضوع پر تبادلہ خیال کیا ہے۔نیوز چیکر کی ٹیم نے سب سے پہلے گوگل پر یہ چیک کیا کہ فیفا ورلڈ کپ 2022 کی افتتاحی تقریب کب تھی؟ جہاں ہمیں گوگل اسکرین پر متعدد رپورٹس ملیں، جس سے پتہ چلا کہ فیفا ورلڈ کپ 2022 کی میزبانی قطر ملک کر رہا ہے۔ پہلا میچ میزبان قطر اور ایکواڈور کے درمیان بروز اتوار 20 نومبر کو منعقد ہوا۔ جہاں فٹبال کے عالمی مقابلے میں قطر میزبان ہونے کے باوجود پہلا میچ ہار گیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق، افتتاحی تقریب دوحہ سے 40 کلومیٹر شمال میں موجود 60,000 گنجائش والے البیت اسٹیڈیم میں ہوا تھا۔ رپورٹس یہاں، یہاں، یہاں اور یہاں دیکھی جاسکتی ہیں۔

2022 فیفا ورلڈ کپ کی افتتاحی تقریب: فیفا ورلڈ کپ 2022 کی افتتاحی تقریب 20 نومبر کو البیت اسٹیڈیم میں ہوئی۔

ہالی ووڈ اسٹار مورگن فری مین اور جنوبی کوریا کے بینڈ بی ٹی ایس کے جنگ کوک نے تقریب میں شرکت کی۔

نتیجہ: واضح طور پر، اسٹیڈیم کی نقاب کشائی کی ایک پرانی ویڈیو کو فیفا ورلڈ کپ کی افتتاحی تقریب کے طور پر غلط طریقے سے شیئر کیا جا رہا ہے۔

مزید سرچ کے دران ہمیں قطر سے شائع ہونے والی الريان ٹی وی کے آفیشل یوٹیوب چینل پر 22 اکتوبر 2021 کو اپلوڈ شدہ وہی ویڈیو ملی، جسے ان دنوں فیفا ورلڈ کپ 2022 کی افتتاحی تقریب سے منسوب کر کے سوشل میڈیا پر خوب شیئر کیا جا رہا ہے۔ الریان ٹی وی کے مطابق مذکورہ ویڈیو قطر کے الثمامہ ورلڈ کپ اسٹیڈیم کی باضابطہ افتتاحی تقریب کی ہے۔

یہی ویڈیو دوحہ نیوز کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر 24 اکتوبر 2021 کو شیئر کیا گیا تھا۔ جس کے ساتھ دی گئی معلومات کے مطابق بھی ویڈیو الثمامہ اسٹیڈیم کا ہے، جہاں قطر نے اپنی اسلامی ثقافت کو برقرار رکھتے ہوئے بچوں سے قرآن مجید کی تلاوت کروائی تھی۔

Conclusion

تحقیقات میں یہ ثابت ہوا کہ قطر میں ہونے والے فیفا ورلڈ کپ 2022 کے افتتاحی پروگرام میں بچوں کے تلاوت قرآن کرنے کی نہیں ہے، بلکہ ویڈیو ایک سال پرانی ہے۔ قطر نے اپنی اسلامی ثقافت کو برقرار رکھتے ہوئے بچوں سے قرآن مجید کی تلاوت کروائی تھی۔

Result: False

ایک کلپ 2022 فیفا ورلڈ کپ کے افتتاحی شو کے طور پر شیئر کیا گیا یہ اکتوبر 2021 کی ایک ویڈیو ہے اور اس میں قطر میں التھمامہ اسٹیڈیم کی افتتاحی تقریب دکھائی گئی ہے۔ ایک پرانی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہے جس میں بچوں کے ایک گروپ کو اسٹیڈیم کے اندر روایتی عرب لباس پہن کر بیٹھا ہوا ہے۔ کہا جا رہا ہے کہ یہ قطر میں منعقد ہونے والے فیفا ورلڈ کپ کی افتتاحی تقریب سے ہے۔ آرکائیو کو یہاں دیکھا جا سکتا ہے۔۔ (ماخذ: ٹوئٹر/اسکرین شاٹ)