کوڈ 19 : اورنگ آباد کی بجاج آٹو کمپنی کے 2 ملازمین کی موت ، پلانٹ میں 140 سے زائد متاثر

12

اورنگ آباد : 27 جون (ورق تازہ نیوز) اورنگ آباد میں بجاج آٹو کی مینوفیکچرنگ سہولت کے دو ملازمین COVID-19 کی وجہ سے فوت ہوگئے ، اور مزید 140 افراد کے مثبت ٹیسٹ ہونے کی تصدیق ہوئی ہے۔

جبکہ بجاج نے کوویڈ 19 کے تازہ کیسز کی وجہ سے اورنگ آباد فیکٹری دوبارہ بند ہونے کی خبروں کی تردید کی

بجاج آٹو لمیٹڈ نے تصدیق کی ہے کہ موٹرسائیکل تیار کرنے والے ملازمین میں سے دو جو انکے اورنگ آباد پلانٹ میں کام کرتے تھے COVID-19 کے لئے مثبت ٹیسٹ پائے گئے تھے، اور اس مہلک انفیکشن کا شکار ہونے کے بعد فوت ہوگئے. مزید برآں ، بجاج نے تصدیق کی ہے کہ اورنگ آباد میں والوج پلانٹ میں 140 کے قریب ملازمین نے مثبت جانچ کی ہے۔

بجاج آٹو کے ایک تازہ بیان کے مطابق ، مرنے والے دو ملازمین میں ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس کی بنیادی شکایات تھیں۔ تاہم کمپنی نے اس سے قبل ان خبروں کی تردید کی تھی کہ والوج میں اس کی مینوفیکچرنگ سہولت بند کردی گئی ہے۔

ہمارے والوج اورنگ آباد پلانٹ میں 8100 سے زائد ملازمین اور ٹھیکیدار ملازمت کر رہے ہیں۔ ہمارے موجودہ COVID کے 140 واقعات ہماری افرادی طاقت کا 2 فیصد سے بھی کم ہیں۔ ہائی بلڈ پریشر اور ذیابیطس کی بیماری میں مبتلا ہمارے دو متاثرہ ملازمین بدقسمتی سے دم توڑ گئے ہیں۔

بجاج آٹو لمیٹڈ کے چیف ہیومن ریسورس آفس ، چیف کرن راماسوامی سے منسوب ایک بیان

. تاہم کمپنی نے ان خبروں کی تردید کی ہے کہ بہت سے ملازمین کوویڈ 19 کے لئے مثبت تجربہ کرنے کے بعد اورنگ آباد میں مینوفیکچرنگ کی سہولت بند کردی گئی ہے۔ ایک ماہ طویل بندش کے بعد ، بجاج آٹو نے 22 اپریل کو مہاراشٹر کے اورنگ آباد میں اپنے پلانٹ کو دوبارہ کھول دیا تھا۔ لیکن فیکٹری کارکنوں میں کوویڈ 19 کے واقعات کی تازہ پھیلنے کی وجہ سے بعض ذرائع ابلاغ کی خبروں کے برخلاف ، بجاج آٹو نے پلانٹ کے بند ہونے کے بارے میں بتاتے ہوئے کہا کہ والوج میں مینوفیکچرنگ کی سہولت معمول کے مطابق کام کررہی ہے۔

بجاج آٹو نے اترا کھنڈ کے رودر پور اور اور اس کی دوسری یونے چاکن پونے مینوفیکچرنگ کی سہولت پر بھی دوبارہ کام شروع کیا

"یہ بات ہمارے ذہن میں آئی ہے کہ یہ اطلاعات گردش کر رہی ہیں کہ اورنگ آباد کے والوج میں بجاج آٹو کی مینوفیکچرنگ کی سہولت وہاں کے کچھ ملازمین میں COVID-19 کے واقعات کی وجہ سے بند ہوگئی ہے۔ شروع میں ہم یہ واضح کرنا چاہتے ہیں کہ والوج میں ہماری مینوفیکچرنگ کی سہولت معمول کے مطابق کام کررہی ہے ، "بجاج آٹو

"ملک بھر میں لاک ڈاؤن کے بعد ، ہماری والج کی سہولت 24 اپریل 2020 ء سے شروع ہو ئی ہے۔ ریمپ اپ کے ایک حصے کے طور پر ، صفائی اور صحت سے متعلق چیک پروٹوکول کا مسودہ تیار کیا گیا ہے اور اس کے مطابق تمام سرکاری قواعد و ضوابط اور ہدایات کی تعمیل کی گئی ہے۔ بیان میں مزید کہا گیا کہ ان پروٹوکولز کا جائزہ لیا گیا ہے اور مناسب حکام نے ان کی منظوری دی ہے اور ہمارے اندرونِ صحت اور سیکیورٹی عملہ کے ذریعہ سختی سے نگرانی کی جا رہی ہے۔