کون ہے شاہ رخ خان کے ہمشکل ابراہیم قادری،’بیشرم رنگ گانے سے خوب وائرل ہوئے

2,029

ممبئی:2023 شاہ رخ خان کے مداحوں کے لیے بہت خاص ہونے والا ہے۔ بالی ووڈ بادشاہ ‘پٹھان’ کے ساتھ چار سال بعد بڑے پردے پر واپسی کر رہے ہیں۔ فلم کے دو گانے ‘بیشرم رنگ’ اور ‘جھوم جو پٹھان’ ریلیز ہوتے ہی ہٹ ہو گئے ہیں۔ اس دوران کنگ خان کی ایک ہم شکل سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔

آئیے ملتے ہیں شاہ رخ کے ہم شکل پھر دیر کس بات کی؟ سوشل میڈیا کے دور میں ہر روز کوئی نہ کوئی شخص وائرل ہوتا رہتا ہے۔ ان دنوں انٹرنیٹ پر شاہ رخ خان کی ڈپلیکیٹ کا چرچا ہو رہا ہے۔ شاہ رخ خان کے گانوں پر ویڈیو بنانے والے شخص کا نام ابراہیم قادری ہے۔ ابراہیم قادری نے ‘پٹھان’ کے گانے بیشرم رنگ پر انسٹاگرام ریل بنائی ہے۔ ویڈیو میں وہ بالکل شاہ رخ خان کی طرح نظر آرہے ہیں۔ ترجمہ ابراہیم نہ صرف کنگ خان کی طرح لگ رہے ہیں بلکہ انہوں نے ‘پٹھان’ گانے میں شاہ رخ خان کے لک کو بھی کاپی کیا ہے۔

ویڈیو میں ان کا انداز اور اظہار بالکل بالی ووڈ کے بادشاہ جیسا نظر آتا ہے۔ ابراہیم قادری کی ویڈیوز اور تصاویر دیکھ کر ہر کوئی حیران ہے۔ پہلی نظر میں ان کو پہچانیں۔مشکل ہے کہ وہ اصلی شاہ رخ خان نہیں ہیں۔ ہر کسی کے ذہن میں یہ سوال ہے کہ کوئی بالکل شاہ رخ جیسا کیسے نظر آتا ہے؟ لیکن سچ یہ ہے کہ ابراہیم شاہ رخ کی کاربن کاپی ہے۔

ابراہیم قادری کون ہے ابراہیم قادری کی وائرل ویڈیو دیکھنے کے بعد ان کے بارے میں جاننے کی خواہش ضرور پیدا ہو گی۔ اسی لیے ہم نے ان کی کچھ تفصیلات نکالی ہیں۔ ابراہیم قادری انسٹاگرام پر مختصر ویڈیوز بنانے کے لیے جانے جاتے ہیں۔ بائیو میں، اس نے خود کو ایک تفریحی شخص کے طور پر بیان کیا ہے۔ اس کے علاوہ وہ ‘سینوریٹا’ میوزک ویڈیو میں بھی نظر آ چکے ہیں۔ انسٹاگرام پر ان کے 229 فالوورز ہیں۔

ایک طرف سوشل میڈیا پر ‘بیشرم رنگ’ گانے کا چرچا ہے۔ دوسری جانب ابراہیم نے اپنی ویڈیوز سے لوگوں کے دلوں میں کھلبلی مچ گئی ہے ۔ سوشل میڈیا صارفین نے شاہ رخ خان کے ہم شکل سے بھی ملاقات کی۔ اب دیکھنا یہ ہے کہ کنگ خان کب اپنا ہم شکل دیکھ پاتے ہیں۔