کورونا سے متعلق تمام پابندیاں 31 مارچ سے ختم ہوں گی

نئی دہلی ،23؍مارچ:(ایجنسی) کورونا وائرس کے انفیکشن کے بڑھتے ہوئے کیسز کے پیش نظر وزارت داخلہ نے تقریباً دو سال بعد 31 مارچ سے کورونا سے متعلق تمام پابندیاں ختم کرنے کا فیصلہ کیا ہے، تاہم ماسک پہننے اور سماجی فاصلہ برقرار رکھنے کے اصول برقرار رہیں گے۔

پہلی بار 24 مارچ 2020 کو مرکزی حکومت نے ملک میں کورونا وائرس کے انفیکشن کو پھیلنے سے روکنے کے لیے ڈیزاسٹر مینجمنٹ ایکٹ (ڈی ایم ایکٹ) 2005 کے تحت کئی رہنما خطوط جاری کیے تھے اور وقتاً فوقتاً تبدیلیاں بھی کی تھیں۔مرکزی داخلہ سکریٹری اجے بھلا نے تمام ریاستوں کے چیف سکریٹریوں کو لکھے ایک خط میں کہا ہے کہ گزشتہ 24 مہینوں میں عالمی وبائی مرض کے انتظام کے مختلف پہلوئوں جیسے کہ بیماری کا پتہ لگانے، نگرانی، رابطے کا پتہ لگانے، علاج، کئی اہم اقدامات کئے گئے ہیں۔ ویکسی نیشن،اسپتال کے انفراسٹرکچر کی ترقی وغیرہ کے حوالے سے اقدامات کیے گئے۔

انہوں نے کہا کہ اب عام لوگ کورونا سے نمٹنے کے لیے کافی حد تک آگاہ ہیں۔انہوں نے کہا کہ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں نے بھی نظام تیار کیے ہیں اور عالمی وبا کے انتظام کے لیے اپنے تفصیلی مخصوص منصوبوں کو نافذ کیا ہے۔گزشتہ سات ہفتوں میں نئے کیسز کی تعداد میں زبردست کمی آئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ 22 مارچ کوکورونا کے زیر علاج مریضوں کی تعداد کم ہو کر 23,913 ہوگئی تھی اور انفیکشن کی شرح 0.28 فیصد تھی۔ یہاں یہ بتانا بھی ضروری ہے کہ ملک میں کورونا ویکسین کی 181.56 کروڑ سے زیادہ خوراکیں دی جا چکی ہیں۔