کوروناوائرس | ریاست میں اب تک 5 اموات ، 125 کی رپورٹ مثبت

ممبئی ، سندھودرگ اور ناگپور میں ایک ایک مریض پازیٹیو پایا گیا ہے۔ دریں اثنا ، وزیر صحت راجیش ٹوپے نے بتایا کہ آج ریاست کے مختلف اسپتالوں میں کل 269 افراد کو داخل کیا گیا ہے۔

ممبئی : ریاست میں کورونا سے ہلاکتوں کی تعداد پانچ ہوگئی ہے۔ ریاست میں آج ، کورونا کی وجہ سے دو مریضوں کی موت ہوگئی ہے۔ واشی کے نجی اسپتال میں ایک 65 سالہ خاتون کی موت ہوگئی جبکہ ممبئی کے کستوربا اسپتال میں بھی ایک 65 سالہ خاتون کی موت ہوگئی

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

کستوربا میں داخل خاتون کو ذیابیطس اور ہائی بلڈ پریشر میں مبتلا ہونے کے لئے داخل کرایا گیا تھا۔ دوران علاج اس کی موت ہوگئی۔ ان کی تفتیشی رپورٹ میں انکشاف ہوا ہے کہ وہ کورونا سے متاثر تھیں۔

گووندی میں ذیابیطس اور ہائی بلڈ پریشر میں مبتلا ایک 65 سالہ خاتون دو اسپتالوں – ٹنڈن اسپتال ، ڈی وائی پاٹل اسپتال میں شریک کرنے کے بعد وہاں سے شفٹ کرکے انہیں واشی کے نجی اسپتال لے جایا گیا۔ خاتون کی حالت تشویشناک تھی۔ وہ علاج کے دوران 24 مارچ کی رات فوت ہوگئی۔ لیبارٹری کی رپورٹوں میں کل انکشاف ہوا ہے کہ مردہ خواتین کورونا سے متاثر ہیں۔ اس کے بیرون ملک سفر یا دیگر رابطہ کے بارے میں معلومات حاصل کی جارہی ہیں۔

آج کورونا کے تین نئے مریض بتائے گئے ہیں۔ جمعرات کی شام تک ، ریاست میں کورونا سے متاثرہ مریضوں کی کل تعداد بڑھ کر 125 ہوگئی ہے۔ ممبئی ، سندھودرگ اور ناگپور میں ایک ایک مریض پایا گیا ہے۔ دریں اثنا ، وزیر صحت راجیش ٹوپے نے بتایا کہ آج کل ریاست کے مختلف اسپتالوں میں کل 269 افراد کو داخل کیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  پوکھران میں ٹریننگ کے دوران سپاہی کی موت

سندھڈورگ کے نئے متاثرہ مریضوں میں سے ایک کورونا سے متاثرہ مریض کے ساتھ شریک ہے اور سمجھا جاتا ہے کہ اس نے مریض کے ساتھ ایک ہی ساتھ سفر کیا ہے۔ ناگپور سے ایک متاثرہ مریض دہلی گیا تھا ، لیکن یہ واضح نہیں ہوسکا کہ وہ بیرون ملک گیا تھا۔

مہاراشٹر : شہروں کے لحاظ سے کورونا پازیٹیو مریضوں کے اعداد و شمار

ممبئی۔ 49

پمپری چنچوڑ ۔12

پونے – 18

سانگلی ۔9

نوی ممبئی ، کلیان – ڈومبیولی ۔6

ناگپور ۔5

ایوت محل – 4

احمد نگر ۔3

تھانہ ۔3

ستارا ۔2

پنویل ۔2

الہاس نگر ۔1

اورنگ آباد ۔1

رتناگری ۔1

وسائی ویرار 1

پونے دیہی۔ 1

سندھوڈورگ۔ 1

ناندیڑ: 0

18 جنوری سے ، بخار ، نزلہ اور کھانسی کی علامات کی وجہ سے ریاست کے مختلف تنہائی کمروں میں 3243 افراد کو بھرتی کیا گیا ہے۔ آج تک بھرتی کیے گئے 2750 میں ، لیبارٹری کے نمونے کورونا منفی رہے ہیں ، اور 125 مثبت رہے ہیں۔ ریاست کے تمام ضلعی اسپتالوں اور سرکاری میڈیکل کالجوں میں علیحدگی قائم کی گئی ہے تاکہ وہ کورونا وائرس کی نئی بیماری سے بچنے اور ان کے کنٹرول کے لئے روک تھام کرسکے۔

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me