• 425
    Shares

کلکتہ6اگست (یواین آئی) کلکتہ ائیر پورٹ سے ممبئی جانے والی انڈگو فلائٹ کے سامان رکھنے کی جگہ میں سانپ پائے جانے کے بعد دوسرے طیارے سے مسافروں کو ممبئی بھیجا گیا ۔اطلاعات کے مطابق عملہ جب انڈگو فلائٹ میں مسافروں کے سامان کو رکھ رہے تھے اس وقت دیکھا کہ وہاں دھات کی کسی چیز کے جسم کے گرد ایک بڑا سانپ لپٹا ہوا ہے۔یہ فلائٹ رائے پور سے کلکتہ آئے تھی اور پھر کلکتہ سے ممبئی جارہی تھی۔سانپ ملنے کے بعد ائیر پورٹ عملے کو اس کی اطلاع دی گئی اس کے بعد محکمہ جنگلات کے افسران آکر سانپ کو نکالر لے کے چلے گئے ۔

ایئرلائنز انتظامیہ نے مزید کوئی خطرہ مول نہیں لیتے ہوئے اس طیارے کے بجائے مسافروں کو ممبئی بھیجنے کے بجائے دوسرے طیارے کا انتظام کیا ۔ ایئر لائن کے عملے کے مطابق سانپ کلکتہ پہنچنے سے پہلے ہی طیارے کے اندر تھا۔ سانپ طیارے میں کسی شاید رائے پور ائیر پورٹ میں آیا ہوگا۔
ہوائی اڈے کے رن وے کے آس پاس سانپ کا نظرآنا کوئی عجیب بات نہیں ہے۔ کیونکہ وہاں کافی جھاڑیاں ہوتی ہیں۔ لیکن اس سے پہلے کبھی بھی جہاز کے اندرونی حصے میں سانب نہیں ملا تھا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔