"کعبہ کو دیکھ کر مجھے سب سے زیادہ خوشی محسوس ہوتی ہے” ثناء خان کا پہلا حج

50

دین کے لیے شوبز کی دنیا کو خیرباد کہنے والی سابق اداکارہ ثنا خان اس وقت اپنے پہلے حج کے لیے سعودی عرب کے شہر مکہ میں موجود ہیں۔ وہ اپنے شوہر انس سید کے ساتھ مقدس مقام پر روانہ ہوئی ہیں۔ ثناء، جو کہ ایک فعال سوشل میڈیا صارف ہیں، اپنے سفر حج کی خوبصورت جھلکیاں سوشل میڈیا پر شیئر کیں۔

بدھ کے روز، ثنا خان نے اپنے انسٹاگرام پر کعبہ کے سامنے خوشی سے پوز دیتے ہوئے ایک تصویر شیئر کی۔ "یاد رکھو جنت ان گنہگاروں سے بھری ہوئی ہے جنھوں نے توبہ کرلی ۔ مجھے سب سے زیادہ خوشی اس وقت ہوتی ہے جب میں خانہ کعبہ یا اس کے ارد گرد دیکھتی ہوں، اللہ ہر مسلمان کو مغفرت اور رحمت کے گھر پہنچائے۔ آمین،”

ایک اور خوبصورت ویڈیو شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا کہ ’’حاجیوں کے گرد گھیرا ہونے کا ایک حیرت انگیز احساس‘‘۔

مکہ جانے سے قبل ثنا خان نے اپنے مداحوں کے ساتھ ایک ویڈیو شیئر کی جس میں وہ جذباتی ہوگئیں اور کہا کہ یہ میرا پہلا حج ہے۔ یہ ایک خواب ہے جو اللہ نے پورا کیا ہے۔ انشاء اللہ میں چند دنوں میں وہاں پہنچ جاؤں گا۔

سعودی عرب کے مقدس شہر پہنچنے کے بعد ثنا نے تصاویر اور ویڈیوز کا ایک مونٹیج شیئر کیا۔ کیپشن میں، انہوں نے لکھا، "جزاک اللہ خیر اتنے شاندار اور پُرتپاک استقبال کے لیے @mhsaco1 اللہ آپ کو جزائے خیر دے کہ میری حج لینڈنگ کو اتنا یادگار بنا دے میرے بھائی @alkhalidtours 🤲🏻 میرے سب سے خوبصورت سفر کا تجربہ کرنے کا انتظار نہیں کر سکتے۔

بگ باس کے سابق امیدوار نے اکتوبر 2020 میں اداکاری چھوڑ دی تھی اور جلد ہی مفتی انس سید سے شادی کر لی تھی۔