کرسٹل ایوارڈ سے نوازی گیئں دیپیکا پادوکون

بالی ووڈ کی ڈمپل گرل اداکارہ دیپیکا پاڈوکون کو کرسٹل ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔دیپیکا پاڈوکون کو ورلڈ اکنامک فورم کی جانب سے کرسٹل ایوارڈ دیا گیا ہے۔

دیپیکا پاڈوکون کو یہ ایوارڈ ذہنی صحت کے بارے میں بیداری لانے اور اس کی قیادت کرنے کے لئے دیا گیا ہے۔ انہوں نےانسٹاگرام پر اس ایوارڈ کے ساتھ اپنی ایک تصویر شیئر کی ہے جس میں دیپیکا جامنی رنگ کے خوبصورت لباس پہنے ہوئے نظر آرہی ہیں اور انہوں نے اس خوبصورت ایوارڈ کو اپنے ہاتھ میں لیا ہوا ہے۔ تصویر کے عنوان میں دیپیکا نے لکھا ’’سرشار ہوں، کرسٹل ایوارڈ 2020‘‘۔

ڈپریشن کا مقابلہ کرنے والی دیپیکا کو داوس میں اس ایوارڈ سے نوازا گیا ہے جس کے بعد انہوں نے ایک تقریر بھی کی جس میں انہوں نے ذہنی صحت کے بارے میں بات کی۔ دیپیکا پاڈوکون نے کہا کہ لوگوں کو ڈپریشن اور تناؤ کو بھی دیگر بیماریوں کی طرح سمجھنا چاہئے اور اس کا علاج ہو سکتا ہے۔

دیپیکا پاڈوکون نے کہا ’’میری لو اینڈ ہیٹ ریلیشن شپ نے مجھے بہت کچھ سکھایا ہے اور میں اس سے متاثر ہر کسی کو بتانا چاہتی ہوں کہ آپ تنہا نہیں ہیں۔ جتنا وقت مجھے یہ ایوارڈ حاصل کرنے میں لگا ہے اتنی دیر میں دنیا میں کسی ایک شخص نے ڈپریشن کی وجہ سے خودکشی کر لی ہوگی۔

یہ ایک سینڈیکیٹیڈ فیڈ ہے ادارہ نے اس میں کوئی ترمیم نہیں کی ہے. – بشکریہ قومی آواز بیورو

HAJJ ASIAN

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔