کانپور عیدگاہ قبرستان سے 5 فٹ لمبے پروں والا سفید ہمالیائی گدھ برآمد : ویڈیو دیکھیں

8,059

کانپور نیوز: اتر پردیش کے ضلع کانپور کے عیدگاہ قبرستان میں معدوم سفید ہمالیائی گدھ پایا گیا ہے جس کا قد تقریباً 5 فٹ ہے۔ گدھ کی عمر سینکڑوں سال بتائی جاتی ہے اور ان کی عمر بھی بہت لمبی ہوتی ہے۔ اس گدھ کے پروں کی لمبائی تقریباً پانچ فٹ ہے۔

گدھ کو پکڑنے کی اطلاع ملنے پر پہنچنے والی پولیس اس گدھ کو چڑیا گھر کے حوالے کر دے گی۔ بتادیں کہ عیدگاہ قبرستان میں پائے جانے والے سفید ہمالیائی گدھ کو پکڑ کر پولیس کے حوالے کر دیا گیا ہے۔ اس گدھ کے پروں کی لمبائی تقریباً پانچ فٹ ہے۔ گدھ بالغ ہونے کا اندازہ لگایا جا رہا ہے۔ گدھوں کا جوڑا کئی دنوں سے یہاں ڈیرے ڈالے ہوئے تھا۔ بتایا جا رہا ہے کہ گدھ کی شناخت کے بعد عیدگاہ میں رہنے والے محفوظ نامی نوجوان نے 5 دیگر لوگوں کے ساتھ بڑی چادر کھینچ کر اسے پکڑ لیا۔ سفید گدھ کو دیکھنے کے لیے سینکڑوں لوگ جمع ہوگئے تھے۔

بتایا جا رہا ہے کہ یہ گدھ دکھائی دینے سے کہیں بڑا ہے جو ہمالیہ میں 13 ہزار فٹ کی بلندی پر پایا جاتا ہے۔ اب یہ گدھ غالباً معدوم ہو چکا ہے۔ کانپور میں پائے جانے والے گدھ کے پروں کی لمبائی پانچ فٹ بتائی جاتی ہے۔ دراصل گدھ ملک میں معدوم ہونے والے زمرے میں آچکے ہیں۔ حکومت ان کے تحفظ کے لیے کئی اسکیمیں بھی چلا رہی ہے۔ ایسے میں اتر پردیش کے کانپور میں گدھ کے ملنے کی خبر بہت اہم ہے۔

بتایا جا رہا ہے کہ گزشتہ کچھ دنوں سے کانپور شہر میں گدھوں کا ایک جوڑا دیکھا جا رہا تھا۔ ایک مقامی شخص نے بتایا کہ ‘گدھ ایک ہفتے سے یہاں تھا اور ہم نے اسے پکڑنے کی کوشش کی لیکن کامیاب نہیں ہوئے، آخر کار جب وہ نیچے آیا تو ہم نے اسے پکڑ لیا۔’ دوسری جانب چڑیا گھر کے ڈپٹی ڈائریکٹر کا کہنا ہے کہ ایسے گدھ کا ملنا خوش قسمتی کی بات ہے کیونکہ یہ اب معدوم ہونے والے زمرے میں آچکا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ اگر اس گدھ کا ایک جوڑا مل جائے تو یہ بہت اچھا ہو گا تاکہ ہم اس کی افزائش کر کے ان کی تعداد میں اضافہ کر سکیں۔