کامیڈین راجو سریواستو کو جم میں آیا ’دل کا دورہ‘ ورزش کے دوران ذہن میں رکھے یہ چیزیں

1,105

ماہرین نے کہا کہ اگرچہ صحت مند اور تندرست رہنے کے لیے ورزش کرنا انتہائی ضروری ہے، لیکن زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے ہمیشہ کچھ نکات کو ذہن میں رکھنا چاہیے۔

مشہور اسٹینڈ اپ کامیڈین اور اداکار راجو سریواستو، 59، کو بدھ کی صبح نئی دہلی میں ایک جم میں ورزش کرتے ہوئے "ہلکا دل کا دورہ” پڑا، ان کی ٹیم نے انڈین ایکسپریس ڈاٹ کام کو تصدیق کی۔ "راجو سر کو ورزش کے دوران دل کا ہلکا دورہ پڑا۔ وہ ایمس میں داخل ہے، لیکن وہ ٹھیک ہیں۔ وہ ہوش میں ہے۔‘‘

مبینہ طور پر، وہ ٹریڈمل پر دوڑتے ہوئے گر گیا جس کے بعد اسے آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز (ایمس)، نئی دہلی لے جایا گیا، جہاں وہ صحت یاب ہو رہے ہیں۔ ماہرین نے کہا کہ اگرچہ صحت مند اور تندرست رہنے کے لیے ورزش کرنا انتہائی ضروری ہے، لیکن زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھانے کے لیے ہمیشہ کچھ نکات کو ذہن میں رکھنا چاہیے۔ دیپک راوت، فٹنس ماہر، Cure.fit کے مطابق، کسی کو "ٹریڈمل ورزش کے دوران اپنی سانسیں روکنے سے گریز کرنا چاہیے اور ایک ایسی تال تلاش کرنے کی کوشش کرنی چاہیے جو ان کی دوڑ کی شدت کے ساتھ اچھی طرح بیٹھتی ہو۔”

"ٹریڈمل پر ورزش کرتے وقت دل کی دھڑکن کی نگرانی کرنے سے حفاظتی ضروریات میں بھی مدد ملتی ہے۔ زیادہ تر ٹریڈملز میں دل کی دھڑکن کو ظاہر کرنے کی فعالیت ہوتی ہے، یا تو سینے کے پٹے کی مدد سے یا دل کی دھڑکن سے مطابقت رکھنے والی گھڑی کی مدد سے،” انہوں نے indianexpress.com کے ساتھ پہلے کی بات چیت میں کہا۔