ڈریگن فروٹ کیا ہے ، کیسے کھائیں؟ فوائد اور خصوصیات

2,976

ڈریگن پھل ، جسے پٹایا پھل یا ڈریگن فروٹ بھی کہا جاتا ہےیہ وسطی امریکہ کا ایک اشنکٹبندیی پھل ہے۔ اس غذائیت سے بھرپور پھل کی گلابی رنگ کی سرخ جلد ہے جس کے گوشت میں سیاہ بیج شامل ہیں۔ اس میں ہلکا ذائقہ اور کیوی ، ناشپاتی ، جوش پھل کے مابین کراس ساخت ہے۔

یہ غیر ملکی پھل کیلوری میں کم ہے اور غذائی اجزاء اور اینٹی آکسیڈینٹس کی مقدار زیادہ ہے جس کی وجہ سے یہ دوسرے پھلوں کا صحت مند متبادل ہے۔

ڈریگن فروٹمنشیات کے صحت سے متعلق فوائد پر تحقیق میں کہا گیا ہے کہ یہ دل کی صحت ، ذیابیطس کے انتظام اور کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے کے لئے فائدہ مند ہے۔

ڈریگن فروٹ یہ ایک ‘سپر فوڈ’ سمجھا جاتا ہے کیونکہ یہ غذائی اجزاء سے گھنا ہوتا ہے اور اینٹی آکسیڈینٹس سے مالا مال ہوتا ہے۔ یہ تجارتی لحاظ سے پاؤڈر کی شکل میں بھی دستیاب ہے جسے ہموار اور ذائقہ دہی میں استعمال کیا جاسکتا ہے۔

مضمون میں "ڈریگن فروٹ کیا اچھا ہے” ، "ڈریگن پھل کے کیا فائدے ہیں” ، "ڈریگن فروٹ نقصان دہ ہے” ، "ڈریگن پھل کس طرح کھائیں” جیسے سوالات کے جوابات دیئے جائیں گے۔

ڈریگن پھل کی غذائیت کی قیمت

ڈریگن پھل میں کیلوری کم لیکن ضروری وٹامنز اور معدنیات سے بھرا ہوا۔ اس میں غذائی ریشہ کی بھی ایک خاصی مقدار ہوتی ہے۔

یہ ایک کپ ہے ڈریگن پھل(227 گرام) پر مشتمل ہے:

کیلوری: 136

پروٹین: 3 گرام

چربی: 0 گرام

کاربوہائیڈریٹ: 29 گرام

فائبر: 7 گرام

آئرن: آر ڈی آئی کا 8٪

میگنیشیم: 18 فیصد آر ڈی آئی

وٹامن سی: RDI کا 9٪

وٹامن ای: RDI کا 4٪

ضروری غذائی اجزاء سے پرے ، ڈریگن کا پھل فائدہ مند پلانٹ کے مرکبات فراہم کرتا ہے جیسے پولیفینولز ، کیروٹینائڈز اور بیٹا سائینائنز۔

ڈریگن فروٹ یہ کاربوہائیڈریٹ اور فائبر کا صحت مند ذریعہ ہے۔ پروسسڈ چینی کے ل fruit پھل سے ملنے والی کمپلیکس شکر ایک بہتر متبادل ہیں۔

ڈریگن فروٹمعدے کی نالی میں فائدہ مند بیکٹیریا کے تحفظ میں اس کے ریشہ کا مواد اہم ہے۔ اس کا اعلی فائبر مواد آنتوں کی نقل و حرکت میں مدد دیتا ہے۔

ڈریگن فروٹاس میں اعلی گلیسیمک مواد ہوتا ہے ، لیکن یہ صحت مند سمجھا جاتا ہے کیونکہ یہ غذائی اجزاء سے گھنا ہوتا ہے۔

ڈریگن فروٹسب سے پہلے میں اعلی وٹامن سی اس کی حراستی تجویز کردہ روزانہ کی انٹیک سے زیادہ ہے۔ وٹامن سی ایک اہم غذائی اجزاء اور اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو بہت سے جسمانی کاموں میں شامل ہے اور بہت سے صحت سے متعلق فوائد فراہم کرتا ہے۔

ڈریگن پھل کے فوائد کیا ہیں؟

دائمی بیماریوں سے لڑنے میں مدد ملتی ہے
فری ریڈیکل غیر مستحکم انو ہیں جو سیل کو نقصان پہنچاتے ہیں جو سوزش اور بیماری کا سبب بن سکتے ہیں۔ اس سے لڑنے کا ایک طریقہ ، ڈریگن پھل اینٹی آکسیڈینٹ سے بھرپور کھانے کی اشیاء جیسے استعمال کرنا۔ینٹآزاد ریڈیکلز کو بے اثر کرکے ، وہ سیل کو ہونے والے نقصان اور سوزش سے بچاتے ہیں۔

مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ اعلی سطح کے اینٹی آکسیڈنٹس کا استعمال دائمی بیماریوں جیسے کینسر ، ذیابیطس اور گٹھیا سے بچنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

ڈریگن فروٹمتعدد قسم کے طاقتور اینٹی آکسیڈینٹس پر مشتمل ہے:

وٹامن سی

مشاہداتی مطالعات میں وٹامن سی کی مقدار اور کینسر کے خطرہ کے مابین ایسوسی ایشن کا پتہ چلا ہے۔ مثال کے طور پر ، 120,852،XNUMX افراد میں کی گئی ایک تحقیق نے سر اور گردن کے کینسر کی کم شرح کے ساتھ اعلی وٹامن سی کی مقدار کو مربوط کیا۔

بیٹلینز

betalains کے ٹیسٹ ٹیوب مطالعہ اوکسیڈیٹیو تناؤیہ ظاہر کرتا ہے کہ یہ کینسر سے لڑ سکتا ہے اور کینسر کے خلیوں کو دب سکتا ہے۔

کیروٹینائڈز

بیٹا کیروئن ve لائکوپین, ڈریگن پھلیہ پودوں کا رنگ روغن ہے جو ان کو متحرک رنگ دیتا ہے۔ کیروٹینائڈز سے بھرپور غذا کا تعلق کینسر اور دل کی بیماری کے کم خطرہ سے ہے۔

فائبر میں زیادہ
غذائی ریشے اجیرن کاربوہائیڈریٹ ہیں۔ فی دن 25 گرام ریشہ خواتین کے لئے اور مردوں کے لئے 38 گرام سفارش کی جاتی ہے۔

ایک کپ پیش کرنے کے لئے 7 گرام کے ساتھ ، ڈریگن پھل یہ فائبر کا ایک بہترین ذریعہ ہے۔

اینٹی بایوٹک کے استعمال کے دوران اور اس کے بعد کیسے کھائیں؟
ہاضمہ میں فائبر کا کردار بخوبی جانا جاتا ہے ، تاہم ، تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ یہ دل کی بیماری سے بچانے ، ٹائپ 2 ذیابیطس کا انتظام کرنے اور جسمانی صحت مند وزن کو برقرار رکھنے میں بھی کردار ادا کرسکتی ہے۔

ڈریگن فروٹاگرچہ ان میں سے کسی ایک سے منسلک مطالعات نہیں ہیں ، تاہم اعلی فائبر مواد تجویز کردہ روزمرہ کی اقدار کو پورا کرنے میں مدد کرسکتا ہے۔

آنتوں کی صحت کو بہتر بناتا ہے
ہماری آنتوں میں 400 کھرب اقسام کے سوکشمجیووں کا گھر ہے ، جس میں بیکٹیریا کی 100 سے زیادہ اقسام شامل ہیں۔ بہت سے محققین کا خیال ہے کہ مائکروجنزموں کی یہ جماعت ہماری صحت پر حکمرانی کرتی ہے۔

ڈریگن فروٹ چونکہ اس میں پری بائیوٹکس ہیں ، اس سے آنت میں اچھے بیکٹیریا کا توازن بڑھ سکتا ہے۔

پری بائیوٹکسایک خاص قسم کا ریشہ ہے جو ہمارے آنتوں میں صحت مند بیکٹیریا کی افزائش کی حمایت کرتا ہے۔

تمام ریشوں کی طرح ، ہماری آنت ان کو توڑ نہیں سکتی۔ تاہم ، آنتوں میں موجود بیکٹیریا انہیں ہضم کر سکتے ہیں۔ یہ بیکٹیریا فائبر کو بطور ایندھن خود کو بہتر بنانے کے لئے استعمال کرتے ہیں۔

خاص طور پر ، ڈریگن پھل صحت مند بیکٹیریا کی بنیادی طور پر دو اقسام (لییکٹوباسیلی ve بائیفڈوبیکٹیریا)اس کی ترقی کی حمایت کرتا ہے.

پری بائیوٹک کے باقاعدگی سے استعمال ہاضم نظام میں انفیکشن کے خطرے کو کم کرسکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ پری بائیوٹکس اچھے بیکٹیریا کی افزائش کی تائید کرتے ہیں جن کا محققین سمجھتے ہیں کہ برے پر قابو پا سکتے ہیں۔

مثال کے طور پر ، مسافروں کے مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ جن لوگوں نے سفر سے پہلے اور اس کے دوران پری بائیوٹکس کھایا تھا انھیں سفری اسہال کی کم شدید قسطوں کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

کچھ مطالعات یہ بھی تجویز کرتے ہیں کہ پری بائیوٹکس سوزش والی آنتوں کی بیماری اور بڑی آنت کے کینسر کی علامتوں کو ختم کرسکتے ہیں۔

کولیسٹرول کو کم اور دل کی صحت کو بہتر بنائے
ڈریگن فروٹ اس کے بیج لینولک اور لینولینک ایسڈ جیسے ضروری غیر مطمع شدہ فیٹی ایسڈ کا ایک بھرپور ذریعہ ہیں۔ یہ اچھی چربی جسم میں خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرسکتی ہیں۔

کم کثافت لیپوپروٹین (ایل ڈی ایل) یا خراب کولیسٹرول شریانوں کو سخت اور دل کی بیماری کا باعث بن سکتا ہے۔ لائکوپین جیسے فائیٹونٹریٹینٹ کی موجودگی سے قلبی صحت کو بہتر بنانے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔

اعلی غذائی ریشہ کی مقدار دل کی بیماری کے کم خطرہ سے مثبت طور پر منسلک ہے۔

ڈریگن فروٹاس میں پائے جانے والے یہ تمام قلبی مرکبات کولیسٹرول کو کم کرنے اور کورونری دل کی بیماری یا دل کے دورے کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

استثنیٰ کو مضبوط کرتا ہے
ڈریگن فروٹاینٹی آکسیڈینٹ جیسے وٹامن سی ، بیٹاکیاننس ، بیٹاکسینتھائنز ، اور پولیفینولک مرکبات پر مشتمل ہے۔ مضبوط مدافعتی نظام کو برقرار رکھنے کے لئے وٹامن سی لازمی ہے ، کیونکہ یہ نقصان دہ پیتھوجینز کو ہلاک کرنے میں مدد کرتا ہے اور سفید خون کے خلیوں (مدافعتی خلیوں) کی نشوونما کی حمایت کرتا ہے۔

ڈریگن فروٹرنگین روغنوں – بیٹالائنز میں اینٹی آکسیڈینٹ اور سوزش کی خصوصیات ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس تناؤ یا میٹابولک رد عمل کے دوران جاری نقصان دہ فری ریڈیکلز کو کچل دیتے ہیں۔

بلڈ شوگر کو متوازن بنانے میں مدد کرتا ہے
ڈریگن فروٹ یہ بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرسکتا ہے۔ یہ ذیابیطس والے افراد کے لئے مفید ہے۔ تحقیق ، ڈریگن پھلاس سے پتہ چلتا ہے کہ گلیسیمک کنٹرول خوراک پر منحصر ہے۔

یہ کھا جاتا ہے ڈریگن پھل مطلب یہ ہے کہ جتنی مقدار میں اضافہ ہوتا ہے بلڈ شوگر کی سطح میں کمی آ جاتی ہے۔ پھلوں کی یہ ہائپوگلیسیمک جائداد خون میں گلوکوز کی سطح کو منظم کرنے میں معاون ثابت ہوسکتی ہے۔

تاہم ، بہت زیادہ ڈریگن پھل کھاؤچونکہ یہ چوہوں میں انسولین کے خلاف مزاحمت پیدا کرنے کے لئے پایا گیا ہے ، لہذا یہ منفی اثرات کا باعث بھی بن سکتا ہے۔ انسولین کی مزاحمت موٹاپا کا سبب بن سکتا ہے۔

لوہے کی سطح میں اضافہ ہوسکتا ہے
ڈریگن فروٹ یہ آئرن اور وٹامن سی سے بھرپور ہے۔ آئرنخون کے سرخ خلیوں کی تشکیل کے لئے ضروری ہے جو جسم کے مختلف حصوں تک آکسیجن لے جاتے ہیں۔
وٹامن سی آئرن کو جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ آئرن اور وٹامن سی دونوں ہمارے جسم میں اہم جسمانی افعال کو منظم کرنے میں کردار ادا کرتے ہیں
آئرن یا وٹامن سی کی کمی سے خون کی کمی اور اسکوروی جیسی کیفیت پیدا ہوسکتی ہے۔ ڈریگن فروٹn ان اہم غذائی اجزا کی ضروریات کو پورا کرتا ہے۔

کینسر سے بچا سکتا ہے
ڈریگن فروٹپگمنٹ کیروٹینائڈز جیسے بیٹا کیروٹین اور لائکوپین اور وٹامن سی پر مشتمل ہے ، جس میں کینسر سے لڑنے کی صلاحیت موجود ہے۔ اینٹی آکسیڈینٹ جیسے بیٹلین آکسائڈیٹیو تناؤ کو کم کرسکتے ہیں اور کینسر کے خلیوں سے لڑ سکتے ہیں۔

تحقیق ، ڈریگن پھلپتہ چلا کہ اس میں موجود بیٹا سیاننس چھاتی کے کینسر کی افزائش اور پھیلاؤ کو روک سکتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ سیلولر نقصان کو بھی ٹھیک کرسکتے ہیں۔

آنکھوں کے لئے اچھا ہے
آنکھوں کی صحت کے لئے بیٹا کیروٹین ضروری ہے۔ ڈریگن فروٹبیٹا کیروٹین ، جو آنکھوں کی صحت ، موتیابند اور کو بہتر بنا سکتا ہے دببیدار انحطاط اس سے آپ کے خطرے کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

گٹھیا کے درد کو کم کرسکتے ہیں
روایتی طور پر ، ڈریگن پھلیہ گٹھیا اور جوڑوں کا درد جیسی سوزش کی بیماریوں میں مبتلا لوگوں کے علاج کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔

چونکہ پھل میں طاقتور اینٹی سوزش اور اینٹی آکسیڈینٹ کی خصوصیات ہوتی ہے ، لہذا یہ گٹھیا کی وجہ سے ہونے والی سوزش کے درد کو دور کرسکتا ہے۔

حاملہ خواتین کے لئے ڈریگن فروٹ کے فوائد
ڈریگن فروٹ چونکہ یہ لوہے کی دولت سے مالا مال ہے لہذا حمل کے دوران اس کا استعمال خون کی کمی سے بچنے میں مدد دیتا ہے۔ نیز پوٹاشیم ، کیلشیئم اور میگنیشیم اس میں اہم معدنیات جیسے یہ غذائی اجزاء خون کی گردش ، ہڈیوں کی تشکیل اور دماغ کی صحت میں مدد دیتے ہیں۔

دماغی کام کو بہتر بناتا ہے
ڈریگن فروٹ باقاعدگی سے اس کا استعمال اعصابی انحطاط کا خطرہ کم کرسکتا ہے۔ ایک جانوروں کا مطالعہ ، سرخ ڈریگن پھل کا نچوڑپتہ چلا ہے کہ اس سے میموری اور سیکھنے کی صلاحیت کو بہتر بنانے میں مدد ملتی ہے۔

ڈریگن پھل میں میگنیشیم ہوتا ہے۔ میگنیشیم ڈپریشنیہ آٹے کا علاج کرنے اور دماغی افعال کو بہتر بنانے میں مدد مل سکتی ہے۔

تولیدی صحت کو بہتر بناتا ہے

روایتی طبی طریقوں سے ، تولیدی صحت کو بہتر بنانے اور جننانگوں کو فائدہ پہنچانا ڈریگن پھل اس کی کھپت کی سفارش کرتا ہے۔

چوہوں پر ایک مطالعہ ، ڈریگن پھل کے چھلکا نچوڑNA ± ن endometriosisاس نے یہ ظاہر کیا ہے کہ یہ ترقی کو روک سکتا ہے۔ تاہم ، تحقیق انسانوں میں ان دعوؤں کی حمایت کرنے میں محدود ہے۔

کیا ڈریگن پھل کمزور ہوا ہے؟
چوہوں پر ایک مطالعہ ، سرخ ڈریگن پھل انہوں نے پایا کہ اس میں موجود بیٹا سیاننس ذیابیطس کو سنبھالنے اور آنت میں فائدہ مند بیکٹیریا کی افزائش کو باقاعدگی سے موٹاپا سے بچانے میں مدد فراہم کرسکتے ہیں۔ ڈریگن فروٹاس میں اعلی فائبر اور پانی کا مقدار آپ کو زیادہ لمبے عرصے تک رہنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

جلد کے لئے ڈریگن پھل کے فوائد
ڈریگن فروٹ اینٹی عمر بڑھنے والی خصوصیات کے ساتھ اینٹی آکسیڈینٹس پر مشتمل ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹ کولیجن اور انزائموں کو روکتا ہے جو جلد کے اجزاء جیسے ہیلورونک تیزاب کو توڑ دیتے ہیں۔ وٹامن سی ایک اور طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ ہے جو جلد کی عمر کو روک سکتا ہے۔

مہاسوں کا علاج کرسکتے ہیں

ڈریگن پھل ارکمہاسوں کے علاج کے ل traditional روایتی جلد کی دیکھ بھال کے علاج میں استعمال ہوتا ہے۔ اس وجہ سے ہے، سرخ ڈریگن پھل پھلیantimicrobial خصوصیات ہے.

ڈریگن فروٹبیان کیا گیا ہے کہ اس میں موجود مرکبات سیبم کی تیاری کو کنٹرول کرتے ہیں اور مہاسوں کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

سنبرن سے متاثرہ جلد کو سکھاتا ہے

سی وٹامن ، ڈریگن پھلاس میں موجود دیگر وٹامنز اور معدنیات کے ساتھ مل کر ، یہ سنبرن کو کم کرسکتا ہے۔ یہ نمی اور شفا بخشتی ہے اور سنبرن ایریا کو پرسکون کرتی ہے۔ ڈریگن فروٹاس کا اینٹی مائکروبیل املاک جلائے ہوئے علاقے میں انفیکشن کی روک تھام میں مدد کرسکتا ہے۔

جلد کی صحت کے لئے اچھا ہے

ڈریگن فروٹ یہ وٹامن سی کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔ وٹامن سی جلد کے سر کو ہلکا کرنے ، ہائپر پگمنٹشن کو کم کرنے اور جلد کی رنگت کو بہتر بنانے کے لئے ثابت ہوا ہے۔

یہ کولیجن ترکیب کے ل. بھی ضروری ہے۔ کولیجن جلد کا ایک ساخت کا جزو ہے ، جو اسے مضبوط اور بولڈ بنا دیتا ہے۔

جلد کو نمی بخشتا ہے

ڈریگن فروٹ یہ پانی سے مالا مال ہے ، لہذا یہ جلد کو نمی بخش بنانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس کے مضامین میں موجود بی وٹامنز اس سلسلے میں موثر ہیں۔

ڈریگن پھل کیسے کھائیں؟
ڈریگن فروٹ اسے تازہ کھایا جاسکتا ہے یا پھلوں کے رس میں شامل کیا جاسکتا ہے۔ اس کو جام میں بنایا جاسکتا ہے ، پھلوں کے سلاد میں شامل کیا جاسکتا ہے ، اور اس کا استعمال ذائقہ اور دہی کا ہوتا ہے۔

ڈریگن فروٹ خریدتے وقت ، چیک کریں کہ آیا یہ سخت ہے یا نرم؟ زیادہ سیٹ یا نرم نہ کریں۔ ایک پھل کا انتخاب کریں جس کا رنگ ہو۔ نصف میں کاٹنے کے لئے چاقو کا استعمال کریں۔

آپ گوشت کو چمچ کے ساتھ چھلکے یا چھیل سکتے ہیں اور گوشت کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ سکتے ہیں۔ ڈریگن فروٹ یہ منجمد خشک ہے اور تجارتی طور پر دستیاب پھلوں کے متبادل کے طور پر دستیاب ہے۔

جلد پر ڈریگن پھل کا استعمال کیسے کریں؟
جلد کو سخت کرنے والا چہرہ ماسک

مواد

1/2 ڈریگن پھل
دہی کا 1 چمچ
یہ کیسے کیا جاتا ہے؟

– ڈریگن پھل کا گوشت ہموار پیسٹ میں کچل دیں۔

– پیسٹ میں دہی ڈالیں۔

اپنے چہرے اور گردن پر ماسک لگائیں اور 20 منٹ انتظار کریں۔

ہلکے گرم پانی سے کللا کریں اور اپنے چہرے کو نرم تولیہ سے خشک کریں۔

اس عمل کو ہفتے میں ایک بار دو ماہ تک دہرائیں۔

مہاسوں کے لئے ڈریگن فروٹ فیس ماسک

مواد

¼ ڈریگن پھل
3-4 کپاس کی گیندیں
یہ کیسے کیا جاتا ہے؟

– کانٹے کا استعمال کرتے ہوئے ، ڈریگن پھل کا گوشت ایک ہموار پیسٹ میں پیس لیں۔

روئی کی گیند کا استعمال کرکے متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ بیکٹیریا کو پھیلنے سے روکنے کے لئے کسی اور علاقے میں درخواست دینے کے لئے ایک نئی روئی کی گیند استعمال کریں۔

20 منٹ بعد گرم پانی سے پیسٹ کللا کریں۔ اپنے چہرے کے خشک ہونے کا انتظار کریں۔

اس عمل کو ہفتے میں دو بار دہرائیں۔
سنبرن کے لئے ڈریگن فروٹ فیس ماسک

مواد

¼ ڈریگن پھل
1 وٹامن ای کیپسول
یہ کیسے کیا جاتا ہے؟

– ڈریگن فروٹپیسٹ بنانے کے لئے اپنے گوشت کو کانٹے سے میش کریں۔

وٹامن ای کیپسول کو پنکچر کریں اور اس مرکب میں تیل نچوڑ لیں۔ اسے اچھی طرح مکس کریں۔

ماسک دھوئیں کے علاقے پر لگائیں۔ 30 منٹ انتظار کریں۔

ٹھنڈے پانی سے دھولیں اور اپنے چہرے کو خشک ہونے دیں۔

اس ماسک کو ہر دو دن بعد استعمال کریں جب تک کہ علامات کم نہ ہوں۔

ڈریگن پھل کے کیا نقصانات ہیں؟
عام طور پر ، ڈریگن پھل کھانے محفوظ ہے شاذ و نادر ہی معاملات میں ، لوگ جلدی ، کھجلی ، متلی اور سوجن منہ جیسے علامات سے الرجک رد عمل ظاہر کرتے ہیں۔ ڈریگن پھل کے ل aller الرجک رد عمل کے چند ہی معاملات رپورٹ ہوئے ہیں۔

نتیجہ کے طور پر؛
ڈریگن فروٹایک متناسب اور سوادج غیر ملکی پھل ہے جو مجموعی صحت کو فروغ دے سکتا ہے۔

یہ ایک اعلی فائبر ، کم کیلوری والا سپر فوڈ ہے جس میں ضروری صحت مند چربی ، وٹامنز اور معدنیات ہیں۔ صحت سے متعلق لوگوں میں یہ ایک مقبول انتخاب ہے۔غذائی اجزاء کے بارے میں تحقیق جاری ہے۔

سوشل میڈیا پر شیئر کریں!