چین کے ژیجیانگ صوبے میں روزانہ نئے کوویڈ انفیکشن کیسز دس لاکھ سے زیادہ تک پہنچنے کی توقع،اور اسکے بعد۔۔۔۔۔۔۔۔

130

ژیجیانگ:چینی حکومت کے ترجمان اخبار گلوبل ٹائمز کی خبر کے مطابق ژیجیانگ صوبے کے مقامی حکام نے اتوار کے روز کہا کہ روزانہ نئے انفیکشن کی تعداد 1 ملین سے تجاوز کر جانے کے ساتھ، مشرقی چین کے ژی جیانگ صوبے میں COVID-19 کی وبا نئے سال کے دن کے شروع میں عروج پر پہنچ جائے گی اور ایک اعلی سطحی مرحلے میں داخل ہو جائے گی جس کی روزانہ کی بلند ترین تعداد 2 ملین تک پہنچ جائے گی۔

صوبہ ژی جیانگ کے ہیلتھ کمیشن کے ڈپٹی ڈائریکٹر یو زنلے نے کہا کہ گزشتہ ہفتے کے دوران صوبے بھر میں فیور کلینکس پر جانے والوں کی سب سے زیادہ تعداد 408,400 تک پہنچ گئی، جو صوبے میں فیور کلینکس پر جانے کی معمول کی تعداد سے 14 گنا زیادہ ہے۔ اتوار کی سہ پہر پریس کانفرنس میں اسکی اطلاع دی

کمیونٹیز میں کیس کی نگرانی اور نمونے لینے کے حالیہ سروے کی بنیاد پر، حکام نے پیش گوئی کی ہے کہ انفیکشن نئے سال کے دن کے آس پاس کی توقع سے پہلے عروج پر ہو گا اور روزانہ نئے انفیکشن کے ساتھ ایک ہفتہ طویل عروج پر پہنچے گال جس کی تعداد 2 ملین تک پہنچ جائے گی۔

اس وقت مجموعی طور پر 13,583 COVID-19 مریض ژی جیانگ کے ہسپتالوں میں زیر علاج ہیں جن میں ایک شدید بیمار مریض کی حالت مستحکم ہے اور 242 شدید یا شدید بیمار مریض بنیادی بیماریوں کی وجہ سے ہیں۔