• 425
    Shares

48 سالہ کانسٹیبل وجئے سنگھ گورو اندھیری کے آزاد نگر میٹرو اسٹیشن کے نیچے ڈیوٹی پر تھا جب ایک کار غلط سائیڈ سے داخل ہوئی اور ایس وی روڈ کی طرف بڑھی۔

ممبئی: ٹریفک کے اصولوں کی خلاف ورزی کرنے پر جرمانے سے بچنے کے لیے یہاں ایک شخص نے ڈیوٹی پر موجود ٹریفک پولیس اہلکاروں کو تقریبا ایک کلومیٹر تک اپنی گاڑی کے بونٹ پر گھسیٹا۔

یہ واقعہ کل اندھیری (مغرب) میں پیش آیا اور گاڑی کے ڈرائیور کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

ایک عہدیدار نے صحافیوں سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ 48 سالہ کانسٹیبل وجئے سنگھ گورو اندھیری میں آزاد نگر میٹرو اسٹیشن کے نیچے ڈیوٹی پر تھا جب ایک گاڑی غلط سائیڈ سے داخل ہوئی اور ایس وی روڈ کی طرف بڑھی۔ اس نے کار ڈرائیور سے کہا کہ وہ ٹریفک کے اصولوں کی خلاف ورزی کرنے پر گاڑی روک دے.لیکن اس نے کچھ کارڈ بتایا اور گاڑی نہیں روکی۔

تاہم ، گورو نے چھلانگ لگائی اور گاڑی کے بونٹ پر بیٹھ گیا یہاں تک کہ ڈرائیور نے رفتار تیز کی۔ کانسٹیبل کو تقریبا 1 کلومیٹر تک گھسیٹا گیا اس سے پہلے کہ وہ گاڑی ایک لین میں داخل ہو جائے۔

گورو نے ایک پولیس اسٹیشن پہنچ کر کار ڈرائیور کے خلاف تعزیرات ہند (آئی پی سی) کی متعلقہ دفعات 353 (سرکاری ملازم کو اس کی ڈیوٹی سے روکنے کے لیے حملہ یا فوجداری طاقت) اور 279 (جلدی ڈرائیونگ) کے تحت شکایت درج کرائی۔

جائے وقوعہ پر موجود لوگوں نے ویڈیو بنائی جس میں کانسٹیبل کو گاڑی کے بونٹ پر بیٹھا اور گھسیٹتے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ یہ ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہو چکی ہیں۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔