پی ایم مودی کا جانشین کون؟ امیت شاہ اور یوگی کے درمیان زبردست لڑائی

1,155

نئی دہلی:12.اگست۔لوگ بی جے پی میں وزیر داخلہ امیت شاہ اور سی ایم یوگی آدتیہ ناتھ کو وزیر اعظم نریندر مودی کے جانشین کے طور پر دیکھ رہے ہیں۔ آج تک اور سی ووٹر کے موڈ آف دی نیشن (MOTN) سروے میں لوگوں سے پوچھا گیا کہ بی جے پی میں وزیر اعظم نریندر مودی کا جانشین کون ہے؟

اس سوال پر امیت شاہ 25 فیصد، یوگی آدتیہ ناتھ 24 فیصد، نتن گڈکری کو 15 فیصد ووٹ ملے۔راجناتھ سنگھ کو فی صد ووٹ اور نرملا سیتا رمن کو 4 فیصد۔

سروے میں لوگوں سے پوچھا گیا کہ بہترین وزیر اعلیٰ کون ہے؟ چنانچہ 40 فیصد لوگوں کا ماننا تھا کہ یوگی آدتیہ ناتھ بہترین وزیر اعلیٰ ہیں۔ اروند کیجریوال دوسرے نمبر پر ہیں، 22 فیصد لوگوں نے انہیں ووٹ دیا۔ اس کے علاوہ ممتا بنرجی کو 9 فیصد، ایم کے اسٹالن کو 5 فیصد، وائی ایس آر اور نوین پٹنائک کو 4-4 فیصد ووٹ ملے۔

مودی حکومت کے بہترین وزیر کے سوال پر 22.5 فیصد لوگوں نے نتن گڈکری کو سب سے زیادہ ووٹ دیا۔ دوسری طرف راجناتھ سنگھ مقبول وزراء کی فہرست میں دوسرے نمبر پر ہیں، انہیں 20.4 فیصد لوگوں نے ووٹ دیا۔

دوسری طرف امیت شاہ 17.2 فیصد ووٹوں کے ساتھ تیسرے اور ایس جئے شنکر 4.7 فیصد ووٹوں کے ساتھ چوتھے اور اسمرتی ایرانی 4.6 فیصد ووٹوں کے ساتھ پانچویں نمبر پر ہیں۔