پین کارڈ اور آدھارکارڈ رکھنے والوں کو اہم اطلاع

7,808

نئی دہلی:22/ نومبر(ورق تازہ نیوز) پین اور آدھار کارڈ رکھنے والوں کے لیے ایک اہم خبر ہے۔ اگر آپ کے پاس بھی PAN اور آدھار کارڈ ہے تو حکومت کی طرف سے اہم معلومات فراہم کی جاتی ہیں۔ دریں اثنا، ان دنوں یہ دونوں کارڈز ہر مالیاتی لین دین کے لیے درکار ہیں، اس لیے آپ کو اس سے متعلق ہر اپ ڈیٹ سے باخبر رہنے کی ضرورت ہے۔ اب حکومت نے اس بارے میں نئی ​​تازہ ترین معلومات دی ہیں،

آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں: حکومت نے کہا ہے کہ تمام کارڈ ہولڈر اپنے آدھار کارڈ کو فوری طور پر پین کارڈ سے لنک کریں۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو آپ کا پین کارڈضائعہو جائے گا اور اگر آپ ضائع کارڈ استعمال کرتے ہیں تو آپ کو 10000 روپے کا جرمانہ ادا کرنا پڑے گا۔ اپنے سرکاری ٹویٹ میں، انکم ٹیکس ڈیپارٹمنٹ نے لکھا کہ انکم ٹیکس ایکٹ، 1961 کے مطابق، آدھار کارڈ کو پین کارڈ سے جوڑنے کی آخری تاریخ 31.3.2023 ان تمام ہولڈرز کے لیے ہے جو چھوٹ کے زمرے میں نہیں آتے ہیں۔ اگر PAN کو آدھار سے منسلک نہیں کیا گیا ہے تو PAN غیر فعال ہو جائے گا۔ دیر نہ کریں.

آج ہی لنک کریں۔ سرکاری ویب سائٹ آدھار اور پین کارڈ دونوں کو لنک کرنے کے لیے آپ کو پہلے آفیشل ویب سائٹ http://www.incometaxindiaefiling.gov.in پر جانا ہوگا۔ یہاں آپ کو لنک آدھار کا آپشن نظر آئے گا۔ آپ کو اس آپشن پر کلک کرنا ہوگا۔ اب یہاں لاگ ان کرنے کے بعد، آپ کو اپنی پروفائل سیٹنگز میں جانا ہوگا۔

اس طرح ہوگا لنک اب پروفائل سیٹنگز میں آپ کو آدھار کارڈ کو لنک کرنے کا آپشن نظر آئے گا، اسے سلیکٹ کریں۔ آپ کا آدھار نمبر اور کیپچا کوڈ یہاں دیئے گئے سیکشن میں درج کرنا ہوگا۔ پھر معلومات بھرنے کے بعد نیچے دکھائے گئے ‘Link Aadhaar’ آپشن پر کلک کریں۔ اس کے بعد آپ کا آدھار لنک ہو جائے گا۔