انڈیا ٹوڈے ٹی وی سے بات کرتے ہوئے ایڈیشنل سپرنٹنڈنٹ آف پولیس دنیش کوشل نے بتایا کہ اس واقعہ کے سلسلے میں دو افراد شعیب اور ماجد کو گرفتار کیا گیا ہے۔

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہا ہے جس میں چند افراد ایک لڑکی کا برقعہ اور حجاب اترواتے دکھائی دے رہے ہیں۔ جب اس کی پڑتال کی گئی تو انکشاف ہوا کہ ویڈیو میں برقعہ اور حجاب میں دکھ رہی لڑکی غیر مسلم ہے۔

ریاست مدھیہ پردیش کے دارالحکومت بھوپال کے اسلام نگر میں ایک لڑکی کو نقاب پہنے ہوئے چند مسلمانوں نے روکا۔ جب اس سے پوچھ تاچھ کی گئی تو معلوم ہوا کہ لڑکی اور اس کے ساتھ موجود لڑکا دونوں غیر مسلم ہیں اور اپنی شناخت چھپانے کے لیے لڑکی نے برقعہ اور حجاب پہن رکھا تھا۔

بھوپال میں لڑکی کا برقعہ اور حجاب اتروایا گیا، کیا ہے سچ؟

بھوپال کے اسلام نگر میں اسلام کو بدنام کرنے کی مذموم کوشش کا انکشاف ہوا جب ایک غیر مسلم لڑکے کو اس کی غیر مسلم لڑکی دوست کو برقعہ اور حجاب کے ساتھ رنگے ہاتھوں پکڑا گیا۔

مقامی لوگوں نے لڑکی کو برقعہ اور حجاب اتارنے کے لیے کہا کہ اس سے ان کے مذہب اسلام کی بدنامی ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق مدھیہ پردیش کا دارالحکومت بھوپال تاریخی شہر ہے اور اس کے تاریخی ہونے کی وجہ سے یہاں پر نوابوں کی بنائی کی عمارتیں ہیں جہاں لوگ سیر و تفریح کے لیے آتے ہیں۔

انہی تفریح گاہوں پر ایک ایک جوڑے کو اسلام نگر کے کچھ مسلمانوں نے شک کی بنیاد پر پکڑا تو معلوم ہوا کہ لڑکا اور لڑکی دونوں غیر مسلم ہیں اور لڑکی نقاب پہن کر لڑکے کے ساتھ گھوم رہی ہے جس پر اسلام نگر کے کچھ مسلمانوں نے اعتراض کیا اور اس غیر مسلم لڑکی اور لڑکے پر مسلم قوم کو بد نام کرنے کا الزام لگاتے ہوئے لڑکی کا نقاب اتروا دیا۔

ذرائع کے مطابق لڑکا اور لڑکی دونوں غیر مسلم ہیں اور یہ دونوں یہاں اسلام نگر میں گھومنے کی غرض سے آئے تھے۔ اس دوران لڑکی نے اپنی شناخت چھپانے کے لیے برقعہ اور حجاب پہن رکھا تھا جس پر وہاں کے مقامی مسلم افراد اعتراض کیا۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔