پربھنی میں30نومبر کوخودروزگار کیمپ ‘اقلیتی طلباءوامیدوار اپنانام درج کروائیں

280

پربھنی:28نومبر ( ورقِ تازہ نیوز)پربھنی ضلع کے اقلیتی طلباءدروازوں کو خود روزگار کیمپ میں شرکت کے لیے مدعو کیا جارہا ہے۔ اقلیتوں کی بہتری کے لیے وزیر اعظم کے 15 نکاتی پروگرام کے تحت اقلیتوں کے لیے مختلف اسکیمیں نافذ کی جاتی ہیں۔ اس طرح کی اسکیموں سے ان کے تعلیمی، معاشی، سماجی، صحت، کاروبار وغیرہ کے معیار زندگی میں ضروری بہتری کی توقع کی جاتی ہے۔ نیز اس حوالے سے بے روزگاری کے اعداد و شمار واضح طور پر بیان نہیں کیے گئے ہیں۔

لہٰذا درست اعداد و شمار نہ جاننے کی وجہ سے غذائیت، معاشی، سماجی، صحت، کاروبار وغیرہ کے حوالے سے جس قدر چاہیں معیار زندگی کو بہتر بنانا ضروری ہے۔ چونکہ سرکاری ویب پورٹل پر رجسٹر میں متعلقہ دیہی اعدادوشمار کم ہیں، اقلیتی استفادہ کنندگان کو سرکاری ملازمتوں تک ہی محدود رہنا پڑتا ہے۔ اس وجہ سے مہاراشٹر حکومت کے سرکاری پورٹل mahaswayam.gov.in پر بے روزگار کے طور پر رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ ویب پورٹل swayam.gov.in ضرورت مند، اقلیتی امیدواروں کو پرائیویٹ سیکٹر میں ملازمتیں حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے، ضلع میں منعقد ہونے والے مختلف روزگار میلوں کے بارے میں معلومات فراہم کرتا ہے۔ میلے میں شرکت کرکے نوکری حاصل کرنے کا موقع ملتا ہے۔

مزید برآں، مختلف سرکاری اسکیموں (تعلیمی قرضوں، کاروباری قرضوں، صنعتی قرضوں کے ساتھ ساتھ پیشہ ورانہ تعلیم اور تربیت، ہنر کی ترقی کی تربیت وغیرہ) اور سرکاری اقلیتی بے روزگاروں میں ملازمت کے مواقع میں اندراج کے لیے ویب پورٹل mahaswayam.gov پر اندراج کرنے کی ضرورت ہے۔اقلیتی طلباء/امیدواروں کے لیے ضلع ہنر مندی کی ترقی کے روزگار اور کاروباری رہنمائی مرکز، گورنمنٹ تنتر پرشالا سنٹر، اسٹیڈیم کے قریب، نارائن چال، پربھنی 30/11/2022 صبح 9:30 بجے خود روزگار کیمپ کا انعقاد کیا گیا ہے۔

جن امیدواروں نے مہاسویانگ پورٹل پر رجسٹریشن کرائی ہے وہ اس کیمپ میں رجسٹریشن کرواسکتے ہیں اور جو لوگ مہاسویانگ پورٹل پر رجسٹرڈ نہیں ہیں ان کے لیے کیمپ سائٹ پر رجسٹریشن کا انتظام کیا گیا ہے اور امیدوار رجسٹریشن کے لیے اپنے تعلیمی دستاویزات، آدھار کارڈ اپنے ہمراہ لائیں۔خود روزگار کیمپ میں مختلف کارپوریشنوں جیسے کھادی اور گرام صنعت کارپوریشن، مولانا آزاد اقلیتی ترقیاتی کارپوریشن، خواتین اقتصادی ترقی کارپوریشن، معذوری کی ترقی کارپوریشن اور ضلع صنعت مرکز اور ضلع پاینیر بینک کے ضلع منیجر بھی حصہ لیں گے. مزید معلومات کے لیے ڈسٹرکٹ اسکل ڈیولپمنٹ ایمپلائمنٹ اینڈ انٹرپرینیورشپ گائیڈنس سنٹر پربھنی ۔دفتر یا دفتری اوقات کے دوران نمبر 02452-220074 پر رابطہ کریں۔