• 425
    Shares

ہندوستان میں پرانے نوٹوں اور سکّوں کو فروخت کر پیسہ کمانے جیسی باتیں گزشتہ کچھ مہینوں میں زیادہ سننے کو ملی ہیں اور واٹس ایپ پر ایسی چیزیں تیزی کے ساتھ وائرل بھی ہو رہی ہیں۔ اس درمیان آر بی آئی نے لوگوں کو انتہائی محتاط رویہ اختیار کرنے کی ہدایت دی ہے۔ دراصل ہندوستان میں پرانے نوٹوں اور سکّوں کو خریدنے یا فروخت کرنے کے نام پر دھوکے بازی کا کھیل چل رہا ہے۔ اس کے خلاف آر بی آئی نے لوگوں کو آگاہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ وہ کسی بہکاوے میں نہ آئیں۔ سنٹرل بینک نے ایک نوٹیفکیشن جاری کرتے ہوئے لوگوں سے یہ اپیل کی ہے۔

آر بی آئی نے نوٹیفکیشن میں کہا ہے کہ ’’ریزرو بینک آف انڈیا کی جانکاری میں آیا ہے کہ کچھ عناصر دھوکہ سے آر بی آئی کے نام/لوگو کا استعمال کر لوگوں سے فیس/کمیشن/ٹیکس کا مطالبہ کر رہے ہیں۔ آن لائن یا آف لائن ذرائع سے پرانے بینک نوٹوں اور سکّوں کی خرید اور فروخت کے فرضی آفر دیئے جا رہے ہیں۔‘‘

 

آر بی آئی نے بتایا کہ اس نے اس طرح کے لین دین میں اپنی جانب سے ٹیکس/کمیشن لینے کے لیے کسی ادارہ/فرم/شخص وغیرہ کو رجسٹرڈ نہیں کیا ہے۔ سنٹرل بینک نے ایسی دھوکہ دہی والی تجاویز کے ذریعہ سے رقم نکالنے کے لیے آر بی آئی کے نام کا استعمال کرنے والے عناصر کا شکار نہ ہونے کی صلاح دی۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔