پاکستان اور سری لنکا کے خلاف شکست کے ساتھ ہی اس کھلاڑی کا کریئر ختم، ٹیم انڈیا کے لیے ناسور!

6,507

دبئی ۔(ورق تازہ نیوز)ہندوستانی ٹیم کو ایشیا کپ کے سپر 4 میچ میں پاکستان اور سری لنکا کے خلاف شکست کا منہ دیکھنا پڑا۔ ٹاپ آرڈر نے ہندوستان کے لیے بہت اچھی بلے بازی کی۔ لیکن ایک اسٹار کھلاڑی باؤلنگ میں فلاپ ثابت ہوا۔ یہ کھلاڑی ٹیم انڈیا کے لیے بوجھ ثابت ہوا ہے۔

ایسے میں اس کھلاڑی کے کیریئر پر بحران کے بادل منڈلاتے نظر آ رہے ہیں۔ پاکستان اور سری لنکا کے خلاف میچ میں بھونیشور کمار ہندوستانی ٹیم کے سب سے تجربہ کار بولر تھے۔لیکن انہوں نے اپنی بولنگ سے سب کو مایوس کیا۔ وہ کوچ راہول ڈریوڈ اور کپتان روہت شرما کی توقعات پر بالکل بھی پورا نہیں اتر سکے۔

پاکستان کے خلاف اس نے چار اوورز کے اپنے کوٹے میں 40 رنز دیے اور صرف 1 وکٹ لے سکے۔ وہ ٹیم انڈیا کی سب سے بڑی کمزوری بن گئے ہیں۔ جبکہ ہندوستانی شائقین ان سے اچھی کارکردگی کی توقع کر رہے تھے۔ کپتان روہت شرما نے بھونیشور کمار کو 19واں اوور بڑی توقعات کے ساتھ کرایا، اس اوور میں بھونیشور کمار نے 19 رنز دیے اور میچ بھارتی ٹیم کے ہاتھ سے نکل گیا۔

جبکہ بھونیشور کمار کو ڈیتھ اوورز کا ماسٹر سمجھا جاتا ہے۔ لیکن پاکستان کے خلاف ان کا جادو بالکل نہ چل سکا۔ اور آج سری لنکا کے خلاف بھی 19واں اوور دیا گیا جس میں بھی انکی بلے بازوں نے پٹائی کی اور یہ میچ بھی ہاتھ سے گیا ۔وہ ٹیم انڈیا کی شکست کی سب سے بڑی وجہ بنے۔ ایسے میں اب انہیں ٹیم انڈیا سے باہر کا راستہ دکھایا جا سکتا ہے۔