ٹرینڈنگ نیوز: ایک روپے کا نوٹ ہزاروں میں فروخت ، کیا آپ کے پاس بھی ہے یہ نایاب نوٹ؟

1,855

ایک روپے کا نوٹ: وزیر اعظم نریندر مودی کے نوٹ بندی کے بعد بہت سے نوٹ بند کر دیے گئے ہیں۔ اسی طرح پرانے نوٹوں اور سکوں کی قیمتیں آسمان کو چھو رہی ہیں۔

آج کی دنیا میں کس چیز کی مانگ کب بڑھے گی کچھ نہیں بتایا جا سکتا۔ ان دنوں نوادرات کی بہت زیادہ مانگ ہے۔ بہت سے لوگ اپنے گھروں کو پرانی چیزوں سے سجاتے ہیں۔ تو پرانے مال اور چیزوں کی مارکیٹ میں اچھی قیمت ملتی ہے۔ اگر آپ پرانے نوٹ یا سکے جمع کرنا چاہتے ہیں تو یہ خبر آپ کے لیے ہے۔

وزیر اعظم نریندر مودی کے نوٹ بندی کے بعد کئی نوٹ بند ہو چکے ہیں۔ اسی طرح پرانے نوٹوں اور سکوں کی قیمتیں آسمان کو چھو رہی ہیں۔ اس لیے اگر آپ کے پاس پرانا اور منفرد نوٹ ہے تو آپ اسے لاکھوں روپے میں بیچ کر امیر بن سکتے ہیں۔ آج ہم آپ کو ایک ایسے ہی نوٹ کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں، جس کی قیمت کا آپ اندازہ بھی نہیں لگا سکتے۔ (ایک روپے کا نوٹ ہزاروں روپے میں فروخت ہوا)

اگر آپ کے پاس ایک روپے کا نایاب نوٹ ہے تو آپ کے لیے خوشخبری ہے۔ ایک انوکھا نوٹ سامنے آیا ہے اور اس نوٹ کی قیمت 42 ہزار روپے بتائی جارہی ہے۔ تاہم فی الحال یہ نوٹ 13 ہزار روپے کی رعایت پر دستیاب ہے۔ اس کی اصل قیمت 55 ہزار روپے رکھی گئی تھی۔ کچھ لوگ ایسے بھی ہیں جو اس طرح کے نوٹ خریدتے ہیں اور پھر زیادہ قیمتوں پر بیچ دیتے ہیں۔

اب آپ سوچ رہے ہوں گے کہ اس نوٹ کی قیمت اتنی زیادہ کیوں ہے اور اس کے پیچھے کیا وجہ ہے؟ تو یہ نوٹ تقریباً 30 سال پرانا ہے۔ اس ایک روپے کے نوٹ کا نمبر 786786 ہے اور اس کا سابقہ 56S ہے۔ اس پر اس وقت کے فائنانس سکریٹری ایس وینکیتا رمن کے بھی دستخط ہیں۔ بہت سے لوگ ایسے فینسی نمبر کے نوٹ خریدنے کے لیے تیار ہیں۔

اگر آپ کے پاس ایسے منفرد نمبر ہیں تو وہ ایسی آن لائن ویب سائٹ پر اکاؤنٹ بنا کر اچھی قیمت پر فروخت کر سکتے ہیں۔ اگرچہ یہ نوٹ اب فیشن ایبل نہیں رہے لیکن ان کی قدر میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔ کئی ویب سائٹس پر ان نوٹوں کی نیلامی ہو رہی ہے اور اچھی خاصی رقم حاصل کی جا رہی ہے۔

https://www.quikr.com/home-lifestyle/wanna-sell-1-rupee-note-for-1lakh+Coins-Stamps+Delhi+x18222209953f

اس کے لیے آپ کے پاس اس قسم کا نوٹ یا سکہ اور انٹرنیٹ کنیکشن ہونا ضروری ہے۔ ایسے نوٹ یا سکے او ایل ایکس، کوئکر، ای بے olx ebay quicker جیسی ویب سائٹس پر خریدے جاتے ہیں۔ ای بے پر اس نوٹ یا سکے کو بیچنے کا طریقہ یہاں ہے:
http://www.ebay.com پر جائیں۔
ہوم پیج پر، بطور سیلر رجسٹر کریں۔
اپنے میمو (کرنسی) کی واضح تصویر لیں اور اسے ویب سائٹ پر اپ لوڈ کریں۔
آپ کا اشتہار ان لوگوں کو دکھائی دے گا جو ای بے پر پرانے نوٹ اور سکے خریدنے میں دلچسپی رکھتے ہیں

You can earn up to Rs 2 lakh for this 5 rupee tractor note. For this, many companies like ShopClues and Marudhar Arts are offering good prices for this type of note. Apart from this, on coinbazzar.com, money is available manifold in exchange for old notes. These are the websites where you can sell the note and have a chance to earn a good price.

Registration process

You have to go to the website of the companies and upload the photo of your note and put a price on it. Here you have to register yourself as a seller. After this, the photo of both sides of the note will have to be uploaded. After this, whoever is fond of buying such a note, will contact you.