نئی دہلی، 25 نومبر (یو این آئی) صارفین کو اختراعی حل پیش کرتے رہنے کی اپنی کوشش میں، ٹروکالر نے آج اپنا 12 واں ایڈیشن لانچ کیا ہے جو کہ متعدد صارف پر مرکوز اضافہ کے ساتھ ایک نئے سرے سے ڈیزائن کردہ ایپ ہوگا۔کمپنی نے آج یہاں کہا کہ یہ ہماری کمیونٹی کے لیے تمام خصوصیات کے ساتھ بہترین ورژن ہوگا۔ ایپ میں اب بھی تمام مفید خصوصیات شامل ہیں جیسے کال الرٹس، کال ریزن ، فل اسکرین، کالر آئی ڈی، ان باکس کالز ، ایس ایم ایس /کانٹیکٹ کا محفوظ بیک اپ، جدید پیغام رسانی کی خصوصیات جیسے اسمارٹ ایس ایم ایس، ایک طاقتور ڈائلر اور 46 زبانوں کے لیے سپورٹ، جبکہ صارفین ویڈیو کالر آئی ڈی کے ساتھ ایک نئے ڈیزائن کردہ انٹرفیس، کال ریکارڈنگ، گھوسٹ کالز اور کال اناؤنسمنٹ جیسے نئے تجربات بھی ہیں۔ پاور پیک کی یہ خصوصیات بتدریج ہندوستان میں اینڈرائیڈ صارفین کے لیے اور جلد ہی آنے والے ہفتوں میں بہت سے دوسرے ممالک میں متعارف کرائی جائیں گی۔

رشی جھنجھن والا، چیف پروڈکٹ آفیسر اور منیجنگ ڈائریکٹر، ٹروکالر انڈیا نے کہا، ’’یہ ایپ 22 کروڑ سے زیادہ ہندوستانیوں کے لیے ان کی پیشہ ورانہ اور ذاتی ضروریات کے لیے رابطے کا ایک اہم حصہ ہے۔ لوگوں نے ہم پر جس قسم کے اعتماد کا اظہار کیا ہے اس سے ہم مغلوب ہیں، لیکن ہم مواصلات کو تبدیل کرنے کے اپنے مقصد سے بھی متاثر ہیں۔

ہم صارفین کے مطالبات پر بھی توجہ مرکوز کرتے رہتے ہیں اور انہیں جدید حل اور پیشکشوں کے ساتھ پورا کرتے ہیں۔ یہ تمام نئی خصوصیات لوگوں کو ایک ہی وقت میں ایک محفوظ، تفریحی اور اطمینان بخش تجربہ فراہم کرتے ہوئے اپنے مواصلات پر زیادہ سے زیادہ کنٹرول سے لطف اندوز ہونے دیں گی۔ ہم نے پیچیدگیوں کو شامل کیے بغیر بہت ساری نئی خصوصیات اور ایک ہموار انٹرفیس شامل کرنے کے لیے سخت محنت کی ہے۔ اس کے علاوہ، ایپ کم بیٹری پر تیز چلتی ہے جو موبائل کے ہموار آپریشن میں مدد کرتی ہے۔

ورق تازہ نیوز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں  https://t.me/waraquetazaonlineاور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔