ویڈیو: گجرات انتخابات میں جب ‘بی جے پی کی گاڑی پھنس گئی… بچانے کے لیے پہنچی کانگریس

440

گجرات: اسمبلی انتخابات کو لے کر گجرات میں انتخابی مہم زوروں پر ہے۔ جہاں تمام پارٹیاں اپنے بڑے لیڈروں کو میدان میں اتار رہی ہیں وہیں دیگر ذرائع سے بھی پارٹیاں اپنا نقطہ نظر ووٹروں تک پہنچانے کی کوشش کر رہی ہیں۔ اس انتخابی ماحول کے درمیان ایک دلچسپ تصویر سامنے آئی ہے۔

یہاں ریت میں پھنسی بی جے پی کی انتخابی مہم کی گاڑی کو کانگریس کی انتخابی مہم کی گاڑی گھسیٹ کر باہر نکال رہی ہے ۔ اس دلچسپ ویڈیوز کے منظر عام پر آنے کے بعد سوشل میڈیا پر لوگ دلچسپ تبصرے بھی کر رہے ہیں۔

وائرل ہو رہے ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بی جے پی کی انتخابی مہم کی گاڑی ریت میں پھنسی ہوئی ہے۔ جسے کانگریس پارٹی کی انتخابی مہم کی گاڑی سے رسی سے باندھ دیا گیا ہے۔ اس کے بعد کانگریس کی انتخابی مہم کی گاڑی، پارٹی کی سیاست سے قطع نظر، ڈرائیور نے ریت میں پھنسی بی جے پی کی انتخابی مہم کی گاڑی کو باہر نکالا۔

وہیں، عام آدمی پارٹی نے ٹویٹ کرکے اس پر طنز کیا ہے۔ انہوں نے لکھا، "گجرات میں بی جے پی کی رکی ہوئی انتخابی گاڑی کو بچانے کے لیے کانگریس اپنی تمام تر کوششیں کر رہی ہے۔ یہ انتخابات میں بی جے پی اور کانگریس کی ILU-ILU کی کہانی ہے۔”