ویڈیو: ناندیڑ میں چوروں کی دہشت : وزیر آباد اور مونڈھا علاقوں میں ایک ساتھ پانچ دکانوں میں چوریاں : ویڈیو دیکھیں

1,436
  • زیورات کی دکان میں چوری کرتے ہوئے چور سی سی ٹی وی کیمرے میں پکڑے گئے۔
  • ناندیڑ میں چوروں کا حوصلہ بڑھ گیا، وسطی علاقے میں پانچ دکانوں کے تالے توڑے
  • چوری جمعہ کی صبح اتوارہ پولس اسٹیسن حدود میں پیش آئی۔ مونڈھا ٹاور کے قریب نومولور میڈیکل، ایچ. رحیم اینڈ کمپنی، جئے گوپال کرشن کمار اور لوہار گلی اگروال کی چار دکانوں کے شٹر موڑ کر چوری کر لی گئی۔
  • اس کے علاوہ وزیرآباد کے علاقے کے مین روڈ پر جین مندر کے سامنے خوشی امیٹیشن جیولری کی دکان کے تالے بھی چوروں نے توڑ ڈالے۔ ایک ہی رات میں پانچ دکانیں توڑنا پولیس کے لیے چیلنج بن گیا ہے۔

ناندیڑ: (ورق تازہ نیوز ) شہر کے وسطی علاقے میں 4 نومبر کو صبح کی اولین ساعتوں میں چوروں نے پانچ دکانوں میں توڑ پھوڑ کی۔ چور ایک دکان سے چوری کرتے ہوئے سی سی ٹی وی کیمرے میں پکڑے گئے ہیں۔

مونڈھا ٹاور کے قریب نومولور میڈیکل، ایچ. رحیم اینڈ کمپنی، جئے گوپال کرشن کمار اور لوہار گلی اگروال کی چار دکانوں کے شٹر موڑ کر چوری کر لی گئی۔ اس کے علاوہ وزیرآباد کے علاقے کے مین روڈ پر جین مندر کے سامنے خوشی امیٹیشن جیولری کی دکان کے تالے بھی چوروں نے توڑ ڈالے۔ ایک ہی رات میں پانچ دکانیں توڑنا پولیس کے لیے چیلنج بن گیا ہے۔

س دوران واقعہ کی اطلاع ملتے ہی پولیس افسران موقع پر گئے اور معائنہ کیا۔ کتوں کی ٹیم اور فنگر پرنٹ ماہرین کو بھی بلایا گیا۔ ادھر چار دکانوں میں چوری کے معاملے میں اتوارہ پولس تھانہ میں معاملہ درج کیا گیا ہے۔

This slideshow requires JavaScript.

دریں اثنا، چور زیورات کی دکان سے چوری کی کوشش کرتے ہوئے سی سی ٹی وی میں پکڑے گئے ہیں۔ پولیس سی سی ٹی وی کیمرے کی فوٹیج سے چوروں کی تلاش کر رہی ہے۔