ویڈیو : موربی برج سانحہ پر پی ایم مودی جذباتی ہوگئے، جانیں کیا کہا

1,058
قومی اتحاد کے دن کے موقع پر کیواڈیا میں اپنے خطاب کے دوران وہ جذباتی ہو گئے۔ انہوں نے کہا کہ میں نے اپنی زندگی میں اس قسم کا درد کم ہی محسوس کیا ہے۔

وزیر اعظم مودی کیواڈیا میں موربی پل کی تباہی پر جذباتی ہوگئے۔ انہوں نے کہا کہ میرا دل متاثرین کے اہل خانہ کے ساتھ ہے۔ حکومت متاثرین کے لواحقین کے ساتھ کھڑی ہے۔ گجرات اور مرکزی حکومت ہر ممکن مدد فراہم کر رہی ہے۔ کیواڈیا میں قومی اتحاد کے دن کے موقع پر اپنے خطاب کے دوران وہ جذباتی ہو گئے۔ انہوں نے کہا کہ میں نے اپنی زندگی میں اس قسم کا درد کم ہی محسوس کیا ہے۔ ایک طرف میرا دل درد سے لبریز ہے اور دوسری طرف فرض کی راہ ہے۔ انہوں نے کہا کہ این ڈی آر ایف کی ٹیمیں راحت اور بچاؤ کاموں میں مصروف ہیں۔ اس میں فوج اور فضائیہ کی ٹیمیں مدد کر رہی ہیں۔ اس موقع پر وزیراعظم نے ملک کے عوام کو یقین دلایا کہ راحت اور بچاؤ کے کاموں میں کوئی کسر نہیں چھوڑی جائے گی۔

حکومت غم کی اس گھڑی میں متاثرہ خاندانوں کے ساتھ ہے: پی ایم مودی

وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ حکومت غم کی اس گھڑی میں ہر طرح سے متاثرہ خاندانوں کے ساتھ ہے۔ گجرات حکومت کل شام سے پوری طاقت کے ساتھ راحت اور بچاؤ کے کاموں میں لگی ہوئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت ریاستی حکومت کو مکمل مدد فراہم کر رہی ہے۔ این ڈی آر ایف کی ٹیموں کو بچاؤ کاموں کے لیے تعینات کیا گیا ہے۔

اس میں فوج اور فضائیہ کی ٹیمیں مدد کر رہی ہیں۔ وزیراعظم نے کہا کہ زخمیوں کے علاج میں پوری تیاری رکھی جارہی ہے۔ عوام کی مشکلات کم کرنے کو ترجیح دی جا رہی ہے۔