ویڈیو: برج خلیفہ کے قریب 35 منزلہ دبئی ٹاور میں زبردست آگ لگ گئی

889

سوشل میڈیا صارفین بلند و بالا عمارت کی تصاویر اور ویڈیوز پوسٹ کر رہے ہیں۔ پیر کو دنیا کی بلند ترین عمارت برج خلیفہ کے ساتھ ڈاون ٹاؤن دبئی میں 35 منزلہ اونچی عمارت میں آگ لگنے کی اطلاع ملی۔ تاہم آگ صبح 4 بجے سے کچھ دیر قبل ہی بجھا دی گئی اور عمارت کے مکینوں کو بغیر کسی زخم کے بحفاظت باہر نکال لیا گیا۔

سوشل میڈیا صارفین بلند و بالا عمارت کی تصاویر اور ویڈیوز پوسٹ کر رہے ہیں۔ ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ 8 بلیوارڈ واک ٹاور کے ڈھانچے کے اطراف میں آگ بھڑک رہی ہے۔

برج خلیفہ کے قریب واقع عمارت میں آگ لگنے کے بعد سیاہ چار نشانات نظر آتے ہیں۔ انڈیپنڈنٹ کے مطابق یہ عمارت ٹاورز کی ایک سیریز کا ایک حصہ ہے جسے 8 بولیورڈ واک از ایمار کہتے ہیں۔ دبئی پولیس اور سول ڈیفنس نے فوری طور پر آگ لگنے کا اعتراف نہیں کیا اور عمار نے ابھی تک آگ پر کوئی بیان جاری نہیں کیا ہے۔

رپورٹس بتاتی ہیں کہ دبئی میں اونچی فلک بوس عمارتوں میں آگ لگنے کا سلسلہ جاری ہے جس نے ایسی عمارتوں کی حفاظت پر سوالات اٹھائے ہیں۔

اپریل میں، برج خلیفہ کے بالمقابل دبئی کے لگژری سوئس سوٹل المروز ہوٹل میں ایک اور آگ لگنے کی اطلاع ملی تھی۔ لیکن اس واقعے میں کوئی زخمی نہیں ہوا، انڈیپنڈنٹ نے رپورٹ کیا۔

2015 میں نئے سال کے موقع پر، برج خلیفہ کے قریب دبئی کے سب سے اعلیٰ درجے کے ہوٹلوں اور رہائش گاہوں میں سے ایک ایڈریس ڈاؤن ٹاؤن میں زبردست آگ لگ گئی۔