Waraqu E Taza Online
Nanded Urdu News Portal - ناندیڑ اردو نیوز پورٹل

ویلیںٹائنس ڈے پر عامر نے ایک خوبصورت نوٹ کے ساتھ جاری کیا ف لم "لال سنگھ چڈڈا” سے کرینہ کپور کا لک!

عامر خان کی فلم "لال سنگھ چڈڈا” 2020 کی سب سے زیادہ مشہور فلموں میں سے ایک ہے فلم ہالی وڈ کلاسک فاریسٹ گمپ’ کا آفیشل ریمیک ہے اس سال عامر سولو ریلیز کا لطف اٹھائیں گے l

ویلیںٹائنس ڈے کے موقع پر عامر خان نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ پر ایک پیاری سے نوٹ کے ساتھ اپنی آنے والی فلم "لال سنگھ چڈڈا” سے کرینہ کپور کا خوبصورت لک جاری کیا l

عامر خان نے سوشل میڈیا پر پوسٹر اشتراک کرتے ہوئے لکھا: "پا لینے کی بےچینی ، اور کھو دینے کا ڈر ..
بس اتنا سا ہے، زندگی کا سفر.
#HappyValentinesDay Kareena. I wish I could romance you in every film… comes naturally to me 😉
Love.a”

عامر خان کو اس فلم کے لئے بڑے ٹرانسفرمیشن سے گزرنا پڑا جس کے لئے انہوں نے کافی محنت کی ہے عامر خان ایک ایسے اداکار ہیں جو اپنی فلم کے ہر کردار میں اپنی زیادہ سے زیادہ صلاحیت کے ساتھ گہرائی میں جذب ہونے کے لئے جانے جاتے ہیں. چاہے فلم کا کردار ہو یا پھر لک، اداکار ہر بار سب کچھ پرفیکشن کے ساتھ پیش کرنے میں یقین رکھتے ہیں.

ٹام ہینکس کی کلاسک ریمیک، "لال سنگھ چڈڈا” اداکار پہلے سے ہی اپنی موجودگی کے لئے تعریف کا مستحق بنے ہوئے ہے اور فلم کو مزید صداقت دینے کے لئے،پروڈیوسر حقیقی مقامات پر فلم کی شوٹنگ کر رہے ہیں ہے.

اتل کلکرنی کی طرف سے لکھا یہ فلم ادویت چندن کی طرف سے ہدایت کی جائے گی اور اسے واياكم 18 سٹوڈیوز اور عامر خان پروڈکشنز کی طرف سے تیار کیا جائے گا. فلم اگلے سال 2020 کی کرسمس کے موقع پر ریلیز ہونے کے لئے تیار ہے.

https://twitter.com/aamir_khan/status/1228188445337481216?s=20