وفادار شکاری کُتے نے گولی مار کر مالک کو قتل کرڈالا

1,302

ترکیہ میں ایک شکاری کُتے نے اپنے ہی مالک کو اس کی بندوق سے گولی چلا کرموت کی نیند سلا دیا ترک میڈیا میں آنے والی تفصیلات کے مطابق 32 سالہ ترک اوزگور گیورک اوگلو ایک نوزائیدہ لڑکے کا باپ ہے جس کی عمر صرف چند دن ہے۔اوزگورکا شکار کا سفر آخری ہو گا،اس نے کبھی سوچا نہیں ہوگا کہ اس کا وفادار کتا اپنی زندگی کا خاتمہ کر دے گا.

دردناک واقعے کی تفصیلات میں اوزگور گیورک اوگلواتوار کو ترکیہ کے صوبے سامسون کے علاقے الکام میں کزلان سطح مرتفع میں شکار کے سفر پر گیا جہاں اس کے ساتھ یہ حادثہ پیش آیا۔
خیال کیا جاتا ہے کہ گیوریکوگلو بندوق کو اپنی کار کے ٹرنک میں ڈال رہا تھا جب اس کا کتا گاڑی میں کود گیا اور اپنا پنجا ٹرگر پر رکھ لیا۔

ترک میڈیا رپورٹس کے مطابق جب شکاری اپنے کتے کو کار کے ٹرنک میں ڈال رہا تھا تو کتے نے بندوق کے ٹریگر پر قدم رکھا جو ابھی تک لوڈ تھی اور خطرے سے خالی نہیں تھی۔

ترک شہری کتے کے شوقین دکھائی دیتے ہیں نے طویل عرصے سے شکار کے سفر پر مختلف کتوں کے ساتھ تصاویر کی ایک سیریز پوسٹ کی ہے اور یہ واضح نہیں ہے کہ اس کی ابتدائی موت کا ذمہ دار کون سا کتا تھا۔

حال ہی میں سوشل میڈیا پر پوسٹ کی گئی فوٹیج میں گیوریکوگلو کو مسکراتے ہوئے دکھایا گیا ہے جب اس نے ایک ہاتھ سے مردہ پرندوں کی ایک تار کو پکڑا اور دوسرے ہاتھ سے کتے کی گردن کو پیار کیا۔