وزیر خزانہ نرملا سیتارامن کی آج دوپہر 1 بجے میڈیا بریفنگ : معاشی پیکیج کا اعلان متوقع

وزیر خزانہ نرملا سیتارامن 26 مارچ بروز جمعرات سہ پہر 1 بجے میڈیا کو بریف کریں گی ، غالبا وہ COVID-19 وبائی مرض اور اس کے معاشی اثرات پر نگاہ ڈالیں گے۔ یہ مرض پھیلنے کے بعد سے ان کی یہ دوسری پریس بریفنگ ہوگی۔

اس سے قبل ، منگل کے روز ، انہوں نے ملک بھر میں لاک ڈاؤن کے اعلان سے قبل مختلف کاروباری اداروں کو درپیش مشکلات کے خاتمے کے لئے ضوابط اور تعمیل کے متعدد اقدامات کا اعلان کیا تھا۔

♨️Join Our Whatsapp 🪀 Group For Latest News on WhatsApp 🪀 ➡️Click here to Join♨️

ایف ایم نے کہا تھا کہ معاشی پیکیج کو تیار کیا جارہا ہے اور اس کا اعلان "بہت جلد کریں گے”۔ انہوں نے مزید کہا کہ اسٹاک مارکیٹ کی پیشرفت پر کڑی نگرانی کی جارہی ہے۔

انہوں نے تمام اہم آخری تواریخ 30 جون 2020 تک بڑھا دی تھی جس میں مالی سال 18 2019 کے لئے انکم ٹیکس گوشوارے جمع کروانے کی آخری تاریخ ، مارچ ، اپریل اور مئی کے مہینوں کے لئے جی ایس ٹی ریٹرن اور آدھار پین کو جوڑنا بھی شامل تھا۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے منگل کو قوم سے خطاب میں کہا کہ پورا ملک 21 دن تک لاک ڈاؤن پر رہے گا اور ہر شہری سے اپیل کی کہ وہ اس مدت کے لئے گھروں سے باہر نہ نکلیں

WARAQU-E-TAZA ONLINE

I am Editor of Urdu Daily Waraqu-E-Taza Nanded Maharashtra Having Experience of more than 20 years in journalism and news reporting. You can contact me via e-mail waraquetazadaily@yahoo.co.in or use facebook button to follow me