وزیر اعظم مودی ممبئی میٹرو ریل لائنز 2A اور 7 کا افتتاح کریں گے : جانئیں کیا ہے خاصیت

580

وزیر اعظم تقریباً 12,600 کروڑ روپے کی ممبئی میٹرو ریل لائنز 2A اور 7 قوم کو وقف کریں گے۔ جمعرات کو وزیر اعظم نریندر مودی تقریباً ₹ 38,800 کروڑ کے کئی پروجیکٹوں کا آغاز کرنے مہاراشٹر کا دورہ کریں گے۔ ان کے دورے کی ایک خاص بات ممبئی میں دو میٹرو لائنوں کا افتتاح ہے، جس کی لاگت تقریباً 12,600 کروڑ روپے ہے ۔ یہ میٹرو لائنیں 20 جنوری کی شام 4 بجے سے عوام کے لیے کھول دی جائیں گی۔

وزیر اعظم کے دورے کے دوران ہموار ٹریفک کی روانی کو یقینی بنانے کے لیے، ممبئی ٹریفک پولیس نے مغربی مضافاتی علاقے میں مغربی ایکسپریس ہائی وے سمیت تمام سڑکوں پر دوپہر 12 بجے سے رات 9 بجے تک بھاری گاڑیوں کے چلنے پر پابندی لگانے کا مشورہ جاری کیا ہے۔ پولیس نے وزیر اعظم کے دورے کے لیے سیکورٹی کے وسیع انتظامات کیے ہیں، جس میں ریاستی ریزرو پولیس فورس (ایس آر پی ایف) کی چار یونٹس اور انسداد فسادات اسکواڈ اور ریپڈ ایکشن فورس کی ایک ایک یونٹ تعینات کی گئی ہے۔

مزید برآں، پرواز کی سرگرمیوں بشمول ڈرون، پیرا گلائیڈرز، اور ریموٹ کنٹرول مائیکرو لائٹ ہوائی جہاز پر دوپہر سے لے کر آدھی رات تک چار پولیس اسٹیشنوں، یعنی بی کے سی، اندھیری، میگھواڑی اور جوگیشوری کے دائرہ اختیار میں پابندی لگا دی گئی ہے۔

وزیر اعظم نیشنل کامن موبلٹی کارڈ (ممبئی 1) اور ممبئی 1 موبائل ایپ بھی لانچ کریں گے، جس کا استعمال میٹرو اسٹیشن کے داخلی دروازوں پر UPI سے ٹکٹ کی ادائیگی کے لیے کیا جا سکتا ہے۔
ممبئی میٹرو لائنز 2A اور 7 کے بارے میں جاننے کے لیے یہاں 5 چیزیں ہیں:

1} 18.6 کلومیٹر میٹرو لائن 2A (یلو لائن) اندھیری ویسٹ میں دہیسر ایسٹ سے ڈی این نگر کے درمیان چلتی ہے۔ اندھیری ویسٹ سے ویلانی تک، اس لائن کے فیز II کو 9 کلومیٹر تک بڑھایا گیا ہے، جس میں 8 اسٹیشن شامل ہیں۔ 16.5 کلومیٹر میٹرو لائن 7 اندھیری ایسٹ سے دہیسر ایسٹ تک چلتی ہے۔ اس روٹ کے 5.2 کلومیٹر طویل فیز II میں گورگاؤں ایسٹ اور کاندیولی کے درمیان چار اسٹاپ ہوں گے۔ ممبئی میٹروپولیٹن ریجن ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے نمائندوں کے مطابق ، دو میٹرو لائنوں کے لیے ایک نیا انٹرچینج اسٹیشن آندھیری ایسٹ اور اندھیری ویسٹ میں گنداولی میں بنایا جائے گا۔

2} لائن 2A کی ابتدائی اور آخری ٹرینیں اندھیری ویسٹ سے بالترتیب صبح 6 بجے اور رات 9.24 بجے روانہ ہوں گی۔ پہلی لائن 7 میٹرو گنداولی اسٹیشن سے صبح 5.55 بجے روانہ ہوگی، جبکہ آخری لائن 9.24 بجے پہنچے گی۔ ٹکٹ کی قیمت 3 کلومیٹر کے سفر کے لیے 10 روپئے ہے، مزید سفر کے لیے اضافی فیس کے ساتھ۔ ایک رپورٹ کے مطابق 3 سے 12 کلومیٹر کے سفر کے لیے ٹکٹ کی قیمت 20 روپے، 12 سے 18 کلومیٹر کے فاصلے کے لیے 30 روپے اور 24 سے 30 کلومیٹر کے سفر کے لیے 50 روپئے ہوگی۔


3} ان دونوں لائنوں سے مشترکہ میٹرو ٹرینیں کل 30 ایلیویٹڈ اسٹیشنوں کے ساتھ 22 ریکوں پر 35 کلومیٹر کے ایلیویٹڈ کوریڈور کا سفر کریں گی۔ دن کے وقت پر منحصر ہے، یہ ہر 10 منٹ کی اوسط تعدد پر کام کرنے کا پروگرام بنایا گیا ہے۔
4} یہ دونوں میٹرو لائنیں لنک روڈ اور ویسٹرن ایکسپریس ہائی وے سے نکلتی ہیں، ممبئی کے دو اہم راستے ہیں۔ ان سے ہر روز تین سے چار لاکھ کے درمیان مسافروں کو لے جانے، ٹریفک اور ہجوم کو کم کرنے اور سفر کے وقت میں کم از کم 30 سے 50 فیصد تک کمی کی توقع ہے۔ 2031 تک، اسے کم از کم 10 لاکھ یومیہ مسافروں کی مدد کرنے کی امید ہے۔
5} کوچز بھارت ارتھ موورز لمیٹڈ نے بنائے تھے اور 85% ہندوستان میں بنائے گئے ہیں ۔ انڈیا ٹوڈے کی ایک رپورٹ کے مطابق، ٹرین میں ہر کوچ میں 380 مسافروں کی گنجائش ہے اور یہ 2280 مسافروں کو لے جانے کے دوران 70 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے سفر کر سکتی ہے۔ خواتین مسافر الگ کوچ میں سفر کریں گے، اور ہر اسٹیشن پر ایک خاتون سیکیورٹی گارڈ اور سی سی ٹی وی سسٹم ہوگا۔ اگرچہ ڈرائیور ابتدائی طور پر کوچز میں ہوں گے، لیکن اس کا مقصد ڈرائیور کے بغیر ہونا اور جدید سگنلنگ سسٹم سے لیس ہونا ہے۔ پی ایم مودی نے 2015 میں ان لائنوں کا سنگ بنیاد رکھا تھا۔