واستو شاستر ماہر چندر شیکھر گروجی کا کرناٹک کے ہوٹل میں آن کیمرہ قتل : دو افراد گرفتار

144

قتل کی ایک خوفناک سی سی ٹی وی فوٹیج میں دو افراد کو اس کے جسم پر بار بار چاقو کے وار کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے۔

بنگلورو: کرناٹک سے تعلق رکھنے والے ایک واستو کے ماہر جو چندر شیکھر گروجی کے نام سے جانا جاتا ہے کو ہبلی ضلع کے ایک نجی ہوٹل میں مکمل عوامی منظر میں چاقو کے وار کر کے قتل کر دیا گیا ہے۔

قتل کی ایک ہولناک سی سی ٹی وی فوٹیج میں دو آدمیوں کو دکھایا گیا ہے جو استقبال کے علاقے میں "سرل واستو” کے ماہر چندر شیکھر انگادی کا انتظار کر رہے ہیں۔ ایک بار جب وہ کرسی پر بیٹھتا ہے، تو ایک آدمی آشیرواد حاصل کرنے کے لیے اس کے پاؤں چھوتا ہے جب کہ دوسرا اس پر چاقو سے وار کرتا ہے جو سفید کپڑے میں ملبوس تھا۔ اس کے بعد دونوں قاتلوں نے اس کے جسم پر بار بار چھریوں کے وار کیے جب کہ وہ درد سے کراہ رہے تھے اور اپنا دفاع کرنے کی کوشش کررہے تھے۔

پوری واردات ایک منٹ میں ختم ہو جاتی ہے۔ قاتل فوراً موقع سے فرار ہوگئے ۔ پولیس نے بتایا کہ قاتلوں کو پکڑنے کے لیے خصوصی ٹیمیں تشکیل دی گئی ہیں۔چندر شیکھر انگڈی باگل کوٹ ضلع میں رہتے تھے لیکن وہ ہبلی کے ذاتی دورے پر تھے۔

چندر شیکھر انگادی کو چاقو گھونپ کر ہلاک کرنے والے دو حملہ آوروں کو بیلگاوی ضلع سے گرفتار کیا گیا ہے۔ ان دو افراد کی شناخت مہنتیش اور منجوناتھ کے طور پر کی گئی ہے، جو واستو ماہر کے سابق ملازم بتائے جاتے ہیں۔