وائرل ویڈیو: شوہر سے پہلے ہی لڑکے نےدلہن کی مانگ بھری، پھر دولہا اور دلہن کا ردعمل دیکھ کر لوگوں نے کہا- لگتا ہے اب بم پھٹے گا

2,102

نئی دہلی: شادی میں ہمیشہ ہی مزے اور ہلچل ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ ہی لوگ شادی میں آتے ہیں اور کھاتے پیتے ہیں اور دلہا اور دلہن کو خوب دعائیں دیتے ہیں۔

وہیں حال ہی میں ایسی ہی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر سامنے آئی ہے۔ جسے دیکھ کر لوگ دنگ رہ گئے۔ لوگ اس ویڈیو کو ایک بار نہیں بلکہ بار بار دیکھ رہے ہیں۔ اس ویڈیو میں باراتی کی جانب سے کی گئی کارروائی دیکھ کر لوگ یقین نہیں کر پا رہے کہ واقعی ایسا ہوا ہے۔

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو تیزی سے وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بارات میں ایک باراتی دولہا ۔جیسے ہی وہ دلہن کو آشیرواد دینے اسٹیج پر جاتا ہے۔ وہ جاتے ہی ایک ڈبی سے سندور نکال کر دلہن کی مانگ میں بھرتا ہے اور ایک بار نہیں، سات بار دلہن کی مانگ بھرتا ہے۔ یہ حرکت دیکھ کر دولہا اور دلہن حیران ہیں لیکن دولہا اور دلہن کا ردعمل آپ کو اور بھی حیران کر دے گا۔

درحقیقت، جیسے ہی وہ شخص مانگ بھرنے لگتا ہے، دلہن خاموشی سے اس کا چہرہ دیکھ کر بیٹھ جاتی ہے۔ دوسری طرف دولہا سر جھکا کر باراتیوں کو دیکھ رہا ہے۔ باراتی کے اس فعل سے دولہا لاعلم ہے۔ اس ویڈیو کو دیکھنے کے بعد صارفین نے شدید تبصرہ کیا۔

ایک صارف نے لکھا- یہ کیا ہو رہا ہے اور کوئی کیوں نہیں روک رہا۔ تو دوسرے صارف نے دولہا کی خاموشی دیکھ کر کہا- لگتا ہے اب بم پھٹ جائے گا۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہا ہے۔آپ بھی ویڈیو دیکھیں